365hp FORUM


365hp minden napra egy lóerő
 
www.365hp.rowww.365hp.ro  Forum ROForum RO  HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  Belépés  
HTML Online Editor Sample
"Mindennek, aminek kezdete van, véget is ér."
Bezárt a FORUM bizonytalan ideig, vagy végleg? 
Nem tudni még. 
Miért? 
Mert eljárt felette az idő úgy ahogy a fenti Virág Botond által készitet fényképen látható autók fölött is...
Nyugi, a szép idők emlékére minden itt marad az idők végezetéig anyi különbséggel hogy itt nem lehet mostantol hozzászolni a dolgokhoz. 
De semmi gond, a www.365hp.ro él és virul, ott mindent megtalálsz majd ami itt is volt, a cikkeink allat hozzá is szolhatsz
vagy akár véleményt is nyilvánithatsz, fórum helyet pedig itt a FACEBOOK-os linkünk, szólj hozzá vagy csak LIKE!
 
***

Share | 
 

 Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Ugrás a következő oldalra : 1, 2  Next
SzerzőÜzenet
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Szomb. Jan. 12, 2008 12:06 pm

2007 legszebb autója


Hagyományosan, immár 15. alkalommal, Milánóban osztották ki A Világ Legszebb Autója dijakat. A neves formatervezőkből, kritikusokbol, designszakemberkből, sőt épitészekbol álló zsűri az előző évben megjelent autok között a " Lanborghini Reventon"-t találta a legszebbnek.
További nyolc kategóriában hirdettek győztest. A városi autók közöt az új "Fiat 500", a csapott hátuak között a Fiat Bravo", a szedánok mezőnyében a "Mercedes C"-osztály diadalmaskodott. A luxusautók versenyét a "Lexus Ls", a kupékét az "Audi A5", a nyitott modellekét az "Opel GT" nyerte. A legszebb sportautó az "Aston Martin DBS", míg a legformásabb egyterű a "Citroen C4 Picasso" lett.
Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Szomb. Jan. 12, 2008 12:16 pm

Takarékos gumik a Michelintől

A francia gumigyártó igazgatója szerint a Michelin új generációs abroncsainak 50%-kal kisebb lesz az ellenállása, mint a jelenlegi gumiknak. Az igazgató szerint, amiközben sikerült csökkenteni a gurulási ellenalast és a féktávolságot, megnövelték az abrocs élettartalmát. Mindez uj szerkezeti anyagok és megváltozott mintazatok segitségével érték el.
Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Vas. Jan. 13, 2008 5:31 am

Üzemanyagcellás szériamodel.

A Honda FCX Clarity az elsö olyan nagyobb darabszámban gyártott szériamodell, amelybe csak üzemanyagcellás meghajtást épt be a gyártó, ráadasul a FCX nem egy korábbi benzines modellböl alakitották ki, hanem direkt erre a célra terveték. Az autót nem lehet megvásárolni, csupán 600 dollárért bérelni. A 350 bár nyomású tartályokban tárolt hidrogén elvileg 430kilométer megtételéhez elég. Az auto fogyasztása átszámitva 3,4 liter benzin 100 kilométerenként. Az üzemanyagcellábol nyert energiát egy 134 lóerös villanymotor használja fel, aminek segitségével akár a 160 km/órás sebességet is elérheti a Clarity.

Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Vas. Jan. 13, 2008 8:10 am

Ígéretes vázlat az Audi A7-ről

Megjelent az első hivatalos vázlat az Audi 2009 szeptemberében megjelenő négyajtós kupéjáról, az A7-ről, ami az A6 és az A8 közti űrt hivatott betölteni. Az autó első tanulmányváltozata a 2008-as New-Yorki Autószalonon mutatkozhat be.A képet a brit Car Magazine-nak eljuttató forrás szerint a kocsi alapváltozatai majd különböző V6-os és V8-as motorokkal érkeznek, négyhengeres és V12-es nem lesz. A sportosabb kiadásokba a jelenlegi S8 tízhengeres erőműve kerülne szívó (S7) és biturbó (RS7) változatban. Elképzelhető, hogy a típusból nyitott tetős változat is készül, ami még a márka zászlóshajójánál, az A8-nál is drágább lehet. Az Audi A7 a következő generációs A6-os technikáját fogja használni, ebben már a nagyobb vezetési élmény és a semlegesebb ívmenet miatt a hátsó tengelyt preferálja majd a torsen differenciálműves quattro hajtás.Mire az A7 2009 szeptemberében megjelenik, olyan vetélytársakkal kell majd szembenéznie, mint a BMW CS tanulmányára épülő autó, az Aston Martin Rapide, a Porsche Panamera, a jövőre frissülő Mercedes CLS, vagy a Volkswagen Passat-alapú négyajtós kupéja.
Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Szer. Jan. 16, 2008 8:51 am

Mi­tsu­bi­shi Lancer Evolution X - El­ér­ke­zett
Bár már több au­tó­sza­lo­non is lát­hat­tuk a Lancer leg­fris­sebb sport­vál­to­za­tát, a gyártáskész verzió csak nemrég debütált.
A me­net­tel­je­sít­mé­nyek egy­elő­re nem is­mer­tek, de a tel­je­sen kön­­nyű­fém, fo­lya­ma­to­san vál­to­zó ve­zér­lé­sű 2,0 l-es tur­bó­mo­tor 295 ló­ere­je és 422 Nm-e so­kat sej­tet. Az elöl McPherson-, há­tul füg­get­len több len­gő­ka­ros fel­füg­gesz­té­se­ken BBS kön­­nyű­fém fel­nik fo­rog­nak, 245/40 R18-as ab­ron­csok­kal. Az összkerékhajtás szá­mí­tó­gé­pes fel­ügye­let­tel dol­go­zik. A Volks­wa­gen­től va­ló vál­tó kor­mány­ról is kap­csol­ha­tó ket­tős kup­lun­gos, hat­fo­ko­za­tú au­to­ma­ta vagy öt­se­bes­sé­ges ké­zi le­het. A biz­ton­sá­gi el­lát­mány ve­ze­tői térd­lég­zsá­kot is kí­nál­hat, a ké­nyel­mi ele­mek kö­zött me­rev­le­mez ala­pú na­vi­gá­ció és Rockford Fosgate ínyenchifi is sze­re­pel.Mi­tsu­bi­shi Lancer Evolution X – Ja­pán­ban már kap­ha­tó, az euró­pai ke­res­ke­dők­nél vár­ha­tó­an 2008 nya­rán buk­kan fel

Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Szer. Jan. 16, 2008 9:01 am

Subaru Impreza - Kompaktabb
Elődjénél jelentősen nagyobb eladási sikereket remélnek a japánok az új Imprezától.A tengerentúlon négyajtósként is, Európában csak ferde háttal bemutatott modell a korábbi szériánál 5 centivel rövidebb, tengelytávja azonban 9,5 cm-rel nagyobb. A külső dizájn nem látványos, nélkülözi a hatásvadász részletmegoldásokat, az olcsóbb gyártás és a karosszériamerevség fokozása miatt elmaradt a keret nélküli oldalüveg. A kínálatból egyelőre hiányzik a turbómotor, de minden változatban összkerékhajtást és a subarus hagyományokat követve boxerelrendezésű motorokat találunk. Utóbbiak lényegében a korábbi generáció átdolgozottjai, az 1,5 l-es (107 LE) hajszálnyit izmosodott, a 2,0 l-es (150 LE) nyomatéka nőtt. A váltók alapesetben ötfokozatúak, felárért négysebességes automaták. A hajtáslánc manuális váltó esetén felezőváltót és viszkokuplungos központi differenciálművet kínál, az automatáknál elektromágneses kuplung osztja el a nyomatékot.

Az utastérben érződik a nagyobb tengelytáv és az összkerékhajtás is: a hátsó szélső helyeken elegendő a tér a lábaknak, ám az egyébként is keskeny középső ülés lábterét minimálisra csökkenti a kardánalagút.A beltér kialakítása praktikus, azonban spórolós: sok a pakolóhely, minden ajtózseb palacktartós, de a műanyagok kivétel nélkül kemények, rideg tapintásúak. Az egyelőre ismeretlen méretű, ám ránézésre az átlagnál kisebb (~300 l) csomagtér nyílása széles, pereme kissé magas, kalaptartóként csupán egy kihúzható roló szolgál. A hátsó ülés támlája osztottan dönthető, s a fejtámaszok kiemelése nélkül a csomagtér padlójának síkjába fektethető.

A már itthon is kapható Impreza 4,65 milliós(ft) ára az elődjénél mintegy 100 000 forinttal kedvezőbb, az alapellátmány hat légzsákot, blokkolásgátlós fékrendszert, négy irányban állítható szervokormányt, CD-rádiót, automata légkondit, elektromos ablakokat és tükröket, valamint távnyitós központi zárat tartalmaz. Kitörésgátló, kulcs nélküli nyitás/indítás extrapénzért kapható.
Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Pént. Jan. 18, 2008 10:32 am

Így kell keveset bukni egy autón

Továbbra is a német és a japán autók tartják a legjobban értéküket az USA-ban, de idehaza is hasonló a helyzet. Gyengébben szerepelnek az olaszok és a franciák, míg a koreaiak megítélése folyamatosan javul - írja a Napi Gazdaság.

Leszámítva a korlátozott darabszámban készülő autókat, pár év használat után mindegyiktől csak értékvesztéssel szabadulhatunk meg - a különbség csak a mérték. A használtautók értékelésével is foglalkozó Kelley Blue Book szerint az amerikai piacon öt év múlva a következő új autókon veszítjük a legkevesebbet: Chevrolet Corvette, Honda Civic, Infinity G37 Coupé (Nissan), az új Mini Cooper, majd három Toyota és három Volkswagen típus következik. A legrosszabbul számos amerikai és koreai modell szerepelt a felmérésben. A Kelley jelentése szerint egy személyautó átlagosan új árának 35 százalékáért értékesíthető ötéves korában. Magyarországon - némi átfedés mellett - más a helyzet, hiszen itt főleg a kisebb benzines motorral, vagy közepes dízellel felszerelt autók népszerűek. Fojt Atilla, a Magyar Gépjárműkereskedők Országos Egyesülete (MGOE) elnöke tapasztalatai alapján hazánkban a VW-csoport termékei, a Toyota és Mercedes okozzák százalékosan a legkisebb anyagi veszteséget tulajdonosaiknak.

Az elnök úgy látja, hogy a VW esetében az óriási kereslet, a Toyotánál pedig a megbízhatóság számít árfelhajtó tényezőnek. A VW-modellek közül főleg a Golfokat és a Passatokat keresik. Emellett a japán autók - főleg a Hondák és Mitsubishik - szintén jó értéktartási mutatókkal rendelkeznek. A magyar piacon gyengén teljesítenek viszont az olasz, a francia és a dél-koreai modellek. Ez utóbbiak azonban egyre jobban szerepelnek, hiszen lényegében japán technikára épülnek - mutat rá Fojt Attila. Ugyanakkor hozzáteszi: attól, hogy bizonyos modellek értékvesztése nagy, még könnyű eladni őket, a Fiat és Renault-modellek iránt például folyamatosan nagy a kereslet.
Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Pént. Jan. 18, 2008 10:35 am

Hogyan importáljunk Skyline-t?

Hát, hol is kezdjem? Először is, ez a leírás nem arról fog szólni, hogy "hű, milyen jól megy, és nincs párja", sokkal inkább arról, hogy miként juthatunk egy ilyen autóhoz, illetve, milyenek is pontosan ezek az autók? (Remélem, hogy a webmester épp ezért rajta hagyja majd, és nem törli le csak azért, mert ez nem egy szokványos ítélet).
Először egy rövid típusismertető: a Skyline fejlesztését a Nissan a hatvanas években kezdte, tehát ezek a kocsik több évtizedes munka eredményei. Az eredeti célkitűzés egyébként a "japán Jaguar" megalkotása volt. Az R32-es 5 motorral készült: egy sima szívó kétliteressel (ez volt a bevásárló autó), egy egyturbós kétliteressel, egy szívó 2.6-ossal, egy egyturbós 2.6-ossal, és a biturbó 2.6-ossal, ez utóbbi mindíg összkerékmeghajtással.
A legerősebb is a gyári adatok szerint mindössze 280 Le, azért, mert Japánban ennél erősebb autó nem helyezhető forgalomba.
Egyébként minden Skyline jobb kormányos, bár állítólag az R35-ösbő lesz balos is...
A kocsi egyébként rendkívül kényelmes (én R32-eseket és egy R34-est hajtottam), hely van benne bőven, bár a négyajtósnak kicsit kicsik az ajtajai, nemhiába: japán vásárlóknak szánták. Ha bekászálódtunk az autóba, meg kell barátkozni a jobbkormánnyal. A gyorsulási időnket nem is a kocsi teljesítménye, sokkal inkább az befolyásolja majd, hogy milyen gyorsan tudunk bal kézzel váltani. Létezik persze automata is, de automata váltós Skyline-t venni olyan, mint dupla kotonban kefélni... Vezettem olyat is (R33-ast), hát, nem volt egy nagy élmény.
Na, de igazából arról akartam írni, hogy miként juthatunk olcsón Skyline-hoz?
1. Importálhatunk Angliából, ahol van pár, mert oda is behoztak párat használtan, Németországból, esetleg egyéb európai országokból, de ezek sajnos elég drágák, és általában le is amortizálták már őket, mivel értelemszerűen ilyet errefelé csak azok vettek, akik tudták, mire való. Ezen kívül jön még a reg. adó, meg még egy csomó minden, szóval elég drága lesz a végére... Akkor már inkább egy egy éves STI: kicsit lassabb, kicsit kisebb, de azért jó az is. A Skylineok előtt egyébként magam is egy WRX-et hajtottam néha napján, persze diplomata rendszámmal, hogy ne büntessen meg a rendőr:)
2. Hozzuk be magunk közvetlenül Japánból! Szörnyűnek hangzik, és bonyolultnak, pedig a valóság sokkal szebb! De, ahogy a kínaiak mondják, a legnagyobb utazás is az első lépéssel kezdődik. Az első lépés pedig: vízum. Orosz tranzitvízum és japán turista vízum. Egyébként az egész akció ismertetése előtt szeretném leszögezni, hogy ehhez a projekthez az kell, hogy az ember valamilyen szinten beszéljen oroszul, és angolul, vagy, kerítsen egy tolmácsot...
Mindegy. Szóval vehetünk repülőjegyet Japánig, de az drága, vagy Moszkváig, ami már olcsóbb, vagy vonatjegyet Moszváig, ami kb. 25000 Huf. Moszkvában aztán vegyünk egy másik jegyet, mostmár Vlagyivosztokig (kb. 60000 Huf)! Az utazás ideje: Bp-Moszkva 2 nap, Moszkva Vlagyivosztok 8 nap. Egy Skyline import tehát rögtönzött világkörüli út is egyben:) Ha megérkeztünk vlagyivosztokba, menjunk be az állomásfőnökhoz a pályaudvaron, és érdeklődjünk a szállítási lehetőségek felől!
Vlagyivosztok és Japán közt van menetrend szerinti hajó, menjünk azzal, a japó határőrök úgyis csak az oroszokat szivatják majd a belépésnél. Ha erre már nincs kedvünk, Vlagyivosztok külvárosaiban a használtautó telepeken már nyüzsögnek a Skylineok, de ezek a legalja, mert a japó dílerek a ruszkikra sózzák rá a maradékot, amit nem vittek el Ausztráliába. Mindenestre itt már jó áron vásárolhatunk.Ha átmegyünk a felkelő nap országába, a kikötő közelében több lesz a használtautó telep, mint elő-Münchenben. Itt már jó az áru.
A dílerek beszélnek oroszul is, angolul is. A kocsikon a következőkre kell figyelni: dél-Japánból származzanak, főleg a 4 évnél öregebbek, mert azok nem rozsdásak, ugyanis nem a havas zónából valók. Ha beindítjuk az autót, nézzük meg a füst színét: ha fekete, mint egy 123-as dízel Mercié, akkor megvehetjük, mert csak rosszul van beállítva a motor, de ha világoskék, akkor álljunk odébb, mert az a motor a végét járja. A rozsdát e sárvédőhüvejeknél csekkoljuk. A japánok tökéletesen szervizelik a kocsikat, ezért a szervízkönyvet bogarászni felesleges. A maximális sebességhatár Japánban 100 km/h, és ezt még a Skyline tulajdonosok nagyrésze is tiszteletben tartja. A legtöbb 10-15 éves Skyline is alig ment többet, mint 100.000 km, a nagyrészével általában csak hétvégenként mentek egy kört a Ginzán (Tokió Andrássy útja). A Skyline minőség hamisítatlan japán minőség: én ültem olyanban, amiben már több, mint 300.000 km volt, de még az is úgy ment, hogy arra szavak nincsenek.
Ami az árakat illeti, a 2 literesek ára, ha a modell R32-es, ritkán több 2000 USD-nél, a Gt-s, Gt-t modellek 2000-3000 USD, a GT-R lehet, hogy egy picit drágább, de az sem vészes?
Fel tudjátok fogni, mekkora olcsóság ez? És mindez azért, mert egy átlagos japán számára elképzelhetetlen, hogy egy hat évesnél öregebb autót még használni lehet. Hiába, ez a meggyőződés ereje, ami most nekünk dolgozik.
Ha megvettük a kiszemelt kocsit, forgalmit ne keressünk, Japánban asszem nincs. Az adásvételi szerződéssel bemehetünk a kikötőbe. Ott aztán kérjük meg valamelyik orosz kompot, hogy sopon kívül vegyen fel minket. Némi pénzért simán belemennek majd.
Ha Vlagyivosztokban kikötöttünk, a legnehezebb rész következik: a kikötőből feltenni a kocsit a vonatra. Itt lehet, hogy komoly kenőpénzre lesz majd szükség, mivel az orosz vámosok váltig állíják: egy autót nem lehet csak úgy keresztülvinni Oroszországon, hanem ott is forgalomba kell helyezni. Persze, ha kérünk tranzit rendszámot, a saját munkánkat könnyítjük meg Moszkvától Budapestig.
De, még mindíg Vlagyivosztokban vagyunk. A kocsit próbáljuk meg valamelyik Moszkvába tartó használtautó szállítmányhoz hozzácsapni, ez a legbiztonságosabb, mert az orosz használtautó kereskedők már lespanoltak az ottani ...-kal. Így a kocsi egyben elér majd Moszkváig. Moszkvában szedjük ki, ha van kedvünk, nézzünk egy kis várost, aztán indulás haza! Jöhetünk Kijev felé is, de Kijev és Moszkva közt elég sza az út, jobban járunk, ha Fehéroroszország felé indulunk (ügyeljünk a vízumkényszerre), és aztán dél-Lengyelországon, majd Szlovákián keresztül jövk haza. Pesten aztán kapunk majd E-rendszámot meg mindent.
Ahhoz, hogy rendszámot kapjunk, meg kell fizetnünk minden adót, ami a környezetszennyező motor miatt egy vagyon lesz, de a vételáron annyit spórolunk, hogy gyakorlatilag esélyünk van erre: 4.9-es gyorsulás 4 millió Forintért, rendezett papírokkal, olcsó fenntartással. Mi kell még?
Aki mer, az nyer!
A snob BMW-k, Merga AMG-k, Porschék, Subaruk, öreg Fezák, Maseratik meg bekaphatják: lenyomta őket egy nyolcvanas évek beli ismeretlen:)

Szeretnéd tudni, ki írta ezt a cikket?
Egy Úr az Y ügyosztályról.

Forrás: totalcar.hu
Vissza az elejére Go down
jasontaylor
600HP
600HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 728
Age : 28
Város : Szatmarnemeti
Rólam : Japan cars maniac
Autóm : Honda Civic
Registration date : 2007. Dec. 24.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Csüt. Jan. 31, 2008 10:35 am

A Legacy és az Outback modellekbe építik be először a vadonatúj, boxer elrendezésű dízelmotort.

A vadonatúj négyhengeres lökettérfogata 1998 köbcenti, legnagyobb teljesítménye kereken 150 lóerő 3600-as percenkénti fordulatszám mellett, a 350 Nm-es csúcsnyomaték pedig 1800-as fordulaton jelentkezik. A boxer-dízel természetesen megfelel az Euro4 károsanyag-kibocsátási előírásnak, és kilométerenként átlagosan 148 gramm szén-dioxidot bocsát a levegőbe, ami egy Legacyhoz hasonló méretű autó esetében kifejezetten kedvező érték.

A Legacyt persze több ponton is módosítani kellett, hogy fogadhassa az új motort. Az alacsony fordulatszámhoz áttételezett, nagy nyomatékot is elviselő, vadonatúj fejlesztésű, ötsebességes váltót kapnak a dízelváltozatok, és persze a hangszigetelést is hatékonyabbra kellett cserélni, hogy a jellegzetes kerregés ne legyen zavaró az utastérben. A futómű hangolását is módosítani kellett, mivel a nehéz dízelmotor miatt nagyobb terhelés jut az első tengelyre. Emellett az összes dízelmotoros Subaruban az alapfelszerelés része a légkondicionáló, amely hidegben való indítás után rögtön biztosítja az utastér fűtését.




Vissza az elejére Go down
jasontaylor
600HP
600HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 728
Age : 28
Város : Szatmarnemeti
Rólam : Japan cars maniac
Autóm : Honda Civic
Registration date : 2007. Dec. 24.

TémanyitásTárgy: Kisebb sportkocsi készül a Saleennél   Vas. Feb. 03, 2008 12:10 am

Az amerikai tuningcég egyetlen saját típusa, az S7 elsősorban a versenypályáról lehet ismerős, ami nem véletlen. A jelenleg kínált, 750 lóerős utcai változat, a Twin Turbo ára 600 ezer dollár, azaz kb. 105 millió forint, így viszonylag kevés készülhet belőle.

A Saleen azonban több autót szeretne eladni most, hogy befejezték a Ford GT bérgyártását, és így bőven maradt szabad kapacitás, ezért egy új típus fejlesztésébe fogtak. Az autóról egyelőre csak annyit árultak el, hogy 150 és 200 ezer dollár közt lesz az ára, ugyanúgy középmotoros lesz, mint az S7-es, és az utolsó csavarig saját konstrukció.

A Saleen nevét az S7 versenyeredményei alapján már eddig is egy lapon emlegették a Porschéval, a Maseratival és a Ferrarival, de egy ilyen, nagyobb mennyiségben eladható modell révén az utcai sportkocsik világában is hasonló presztízst vívhat ki magának a márka.

Vissza az elejére Go down
jasontaylor
600HP
600HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 728
Age : 28
Város : Szatmarnemeti
Rólam : Japan cars maniac
Autóm : Honda Civic
Registration date : 2007. Dec. 24.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Vas. Feb. 03, 2008 12:23 am

Modell hírek | Hírek a nagyvilágból


2008. január 23. - A Honda közzétette a 2008-as Genfi Autókiállításon bemutatkozó új Accord első képeit.



Kimagasló minősége révén az új Accord minden téren felveszi a versenyt a D szegmens vezető szereplőivel. Sportos stílusa, élvezetes menetdinamikája szinte természetes, ugyanakkor a legkomolyabb környezetvédelmi tanúsítványok igazolják, hogy teljes motorpalettája megfelel az Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak.

A gondosan válogatott anyagokból kialakított utastér új, rendkívül magas mércét állít a pontos illesztések és az igényes kidolgozás terén. Az utazási komfort kivételes szintjét tovább emeli, hogy mind a sofőr, mind pedig az utasok személyes tere érezhetően megnőtt.



A technikai részletek még nem nyilvánosak, de túlzás nélkül állíthatjuk, hogy az új Accord mind a passzív, mind pedig az aktív biztonság terén egyedülálló teljesítményt nyújt.

Az új Accord és Accord Tourer modelleket 2008. március 4-én, 08.30-kor mutatjuk be a Honda standján.

Az autók értékesítése a nyár elején kezdődik.



Vissza az elejére Go down
jasontaylor
600HP
600HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 728
Age : 28
Város : Szatmarnemeti
Rólam : Japan cars maniac
Autóm : Honda Civic
Registration date : 2007. Dec. 24.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Kedd Feb. 05, 2008 2:16 pm

Az uj Lancia Delta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Vissza az elejére Go down
jasontaylor
600HP
600HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 728
Age : 28
Város : Szatmarnemeti
Rólam : Japan cars maniac
Autóm : Honda Civic
Registration date : 2007. Dec. 24.

TémanyitásTárgy: retro-Corvette ínyenceknek   Pént. Feb. 22, 2008 2:00 pm

Corvette Z03 azonban már nem csak ködös álomkép. Sahin tavaly céget alapított Hollandiában és összefogott más vállalkozásokkal, hogy az újabb tervből hamarosan valóságos termék legyen, így hamarosan elkészülhetnek a sportkocsi első, kézzel fogható példányai. A Z03-as alapjául a Corvette Z06-os szolgál majd, de a hétliteres V8-as motor teljesítményét 750 lóerőre szeretnék emelni, és a futómű is alapos átalakításon esik át, így az Ugur Sahin Design első típusa jóval több lesz, mint egy új burkolattal ellátott Corvette. Komoly szériagyártásról persze aligha beszélhetünk. A tervek szerint a régebbi Corvette-ek stílusjegyeit hordozó Z03-asból összesen 100 példányt készítenek, valószínűleg a donorjármű árának többszöröséért.

Úgy tudjuk, már márciusban közzé szeretnék tenni az autó néhány adatát, és a végleges árat, sőt ha minden jól alakul, az első vásárlók már 2008 végén átvehetik új sportkocsijukat.







Vissza az elejére Go down
attilaboot
Admin
Admin
avatar

Male
Hozzászólások száma : 2416
Age : 44
Város : Szatmárnémeti
Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic.
Registration date : 2007. Dec. 23.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Csüt. Márc. 13, 2008 8:14 am

Nagyvállalat-betegségben szenved a Toyota

A japán óriásvállalat az utóbbi években elképesztő ütemű növekedést produkált, de úgy néz ki, közben elég sok porszem került a gépezetbe: szaporodnak a visszahívások, és kopik az autók megbízhatóságába vetett bizalom.

A problémát nem is tagadja a cég vezetője, Katsuaki Watanabe, aki nemrég a Japán Nemzeti Sajtóklub előtt beszélt cége helyzetéről. Watanabe szerint számos oka van a minőség látható visszaesésének, egyebek közt a fejlesztés és a gyártás gyorsítására tett kísérletek, illetve a beszállítók megfelelő ellenőrzésének hiánya. Még összefoglaló nevet is talált a gondokra: nagyvállalat-szindrómának nevezte a jelenséget. Ugyanakkor elmondta, hogy már dolgoznak az orvosságon: számos típus bemutatását elhalasztották, hogy még a forgalmazás beindítása előtt megkereshessék a hibák forrását, és igyekeznek javítani a minőség-ellenőrzésen is, hogy a gyártás során se kerülhessenek hibás alkatrészek az autókba.

A Toyota tavaly előzte meg a 77 éve világelső General Motorst a globális autóeladásokban, 9,497 millió autóval, és meg is szeretné őrizni ezt a pozícióját, de ez Watanabe szerint is csak úgy lehetséges, ha úrrá lesznek a cég növekedéséből adódó problémákon.

www.totalcar.hu

_________________
Attila Boot.


_________ www.365hp.ro ________
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
gergo
V.I.P
V.I.P


Male
Hozzászólások száma : 508
Age : 36
Város : Szatmár
Rólam : mitsu, honda, yokohama
Autóm : lancer evo IX, peugeot 306, és a többiek...
Registration date : 2008. Jan. 21.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Csüt. Márc. 13, 2008 11:05 am

Az utolsó, Toyotás témához annyit fűznék hozzá, hogy szerintem az autógyártók gyakran a két véglet között ingadoznak: a csőd szélén álló, évek óta vergődő, stratégiahiányban szenvedő cégek egyik napról a másikra kihoznak egy jó autót. Az új Fiat Bravo, plusz az új Fiat 500 a legjobb példa erre, ha bajban van egy gyár, összehiv mindenkit, stábgyűlés és hopsz, kijön egy jó autó a piacra egy év múlva, mert beleadnak apait-anyait.
A Toyotával az a helyzet, hogy borzasztó kicsi a modellpalettája: nincs új Celica, nincs új Avensis, a Rav4 és a LandCruiser közé még beférne egy Lexus RX400-tipusú SUV, csak az emblémát kéne cserélni, de ilyet rendes japán gyártó nem tesz Smile Szóval, egy kis lendület kellene, mint pl a Hondánál: bevállalták minden idök legűrhajósabb autóját, az új Civicet, merész lépés volt és bejött. Az év egyik legszebb autója számomra: az új hatos Mazda és a Mercedes C-Klasse, a sportos változat.
Vissza az elejére Go down
http://www.gerbog.ro
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Hétf. Márc. 31, 2008 8:06 am

Közeleg a Lexus IS kabrió



A hírek szerint akár jövőre is bemutatkozhat a középkategóriás IS kabrió változata. Bár a modellt nagy titkolózás övezi, néhány részlet már napvilágot látott, és a hírekben már kétajtós kupé változat érkezését is emlegetik.
A Lexus végre elkezdi az IS kínálatának bővítését. Bár kombi és kupé modell megjelenése továbbra sem várható belátható időn belül, nyitható tetejű változatban már 2009-ben láthatjuk a sportos középkategóriást.

A hírek szerint az IS fő konkurenséhez, a 3-as BMW-hez hasonlóan nyitható keménytetőt kap majd, és bár a számítógéppel készült képen kétrészes tetővel ábrázolják, sokkal valószínűbb a helytakarékosabb három darabból álló változat bevetése. Nálunk először a 2,5 literes V6-os, illetve a 2,2 literes 177 lóerős dízel kerül majd a nyitott autó motorházába, a 3,5 literes változat továbbra is az amerikai vásárlók kiváltsága lesz. A debütálást követő évben érkezik az igazán nagy durranás, az IS-F kabrió, amely már a szellős M3-nak is konkurenciát jelent.

Hiába jelenik meg a kabrió, a teljes palettához még szükség lenne egy kupé és egy kombi modellre is. Bár előbbi megjelenését már sokan beharangozták, mégis valószínűbbnek tűnik, hogy a Volvo C70-hez hasonlóan a keménytetős kabrióval a Lexus is letudja egy kalap alatt a kupé és kabrió verziók kérdését. A kombi megjelenésére még várhatunk, hiszen az elődmodellből is volt hasonló, SportCross névre hallgató változat, de hivatalos bejelentés még nem történt a praktikusabb modellel kapcsolatban.

Forrás: Leftlanenews

Talán igy is ki nézhet!
Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Hétf. Márc. 31, 2008 8:11 am

Második hete tart a Dacia-sztrájk!

Eredménytelenül zárultak hétfőn is a romániai Dacia Pitesti gyár vezetősége és az alkalmazottak érdekeit képviselő szakszervezet között zajló bértárgyalások.
A francia Renault tulajdonában lévő Dacia gépkocsigyár alkalmazottai a múlt hétfőn léptek sztrájkba 550 lejes béremelést követelve. A gyár vezetősége - bár javított korábbi bérajánlatán - még mindig csak 250 lej fizetésemelést hajlandó biztosítani a dolgozóknak, akik azonban keveslik az összeget.

A szakszervezet és a munkáltató azon is vitatkozik, hogy a dolgozók hány százaléka csatlakozott a sztrájkhoz. A vállalat vezetősége azt állítja, hogy hétfőn reggel az első műszak csupán 41,2 százaléka szüneteltette a munkát, miközben a szakszervezetisek szerint a dolgozók elsöprő többsége nem hajlandó dolgozni bérkövetelésük teljesítéséig.

A kialakult patthelyzetet a bíróság oldhatja fel, amelynek szerdán kell döntenie arról, hogy törvényes-e a munkabeszüntetés vagy sem.
Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Hétf. Márc. 31, 2008 8:20 am

Subaru Justy


Se keret nélküli ajtók, se összkerékmeghajtás, a boxermotorról pedig még nem is hallott az új Justy, mégis Subaru embléma csillog rajta. Mégis, mi a csuda ez?


A Subaru jelenleg nem gyárt kisautókat, ám kimaradni nem akar ebből a bizniszből, ezért méregdrága fejlesztgetés helyet szépen bevásárol magának innen-onnan. Nem olyan régen a Suzuki is szállított a Subarunak összkerekes kisautókat a korábbi Swiftből, majd Ignisből, ám a jelek szerint a Subarunál lejjebb rakták a lécet, mert az új Justy már négykerékmeghajtással sem rendelkezik, legalábbis a nálunk forgalmazott egyliteres kivitel. A képeken csillogó kockaforma kisautót a Daihatsu gyártja és Sirion néven forgalmazza már egy ideje, tesztünk főhőse mindössze annyiban Subaru, hogy felcímkézték elöl-hátul, és leheletnyit változtattak a hűtőrácson, illetve a lökhárítón. Ez tehát az új Subaru Justy sötét múltja - mindenki eldöntheti, hogy egy márkanév sárbatiprásaként értékeli ezt, vagy örül, hogy a Subaru is kínál praktikus városi kisautót.



A Toyota tulajdonában lévő Daihatsu mindig is kisautókból volt jó, nem kivétel ez alól a Sirion, pontosabban Subaru Justy sem, amely tökéletes példa arra, hogy a kockaformát is el lehet adni szerethető csomagolásban. A mindössze 3,6 méteres kisautó tengelytávja igen tekintélyes, 243 centi, csak összehasonlításképpen: egy 4,2 méteres ötös Golfnál ugyanez az érték 257,8 centiméter. Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy két felnőtt mögött vígan elfér két jól megtermett humanoid egyed, végszükség esetén pedig akár öt felnőtt szállítását is meg lehet oldani a Justyval. Némileg árnyaltabb a kép, ha az utasoknak csomagjuk is van, ugyanis a 225 literes kis raktér vészesen gyorsan megtelik, így marad a szigorú szelektálás vagy a csomagok ölben utaztatása. Az elöl ülők rekeszek és kisebb tárolók garmadája között válogathatnak, hogy éppen melyikbe süllyesztik el a kacatokat; hátul már nincsenek így eleresztve az utasok, csak egy középső italtartó és az anyósülés mögötti zseb jelenti a praktikumot.


Lehetet volna szélesebre is hozzni a kerekeket!
Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Hétf. Márc. 31, 2008 8:35 am

Dízelerő: Lumma BMW X5

Az 530 lóerős Lumma X530 tekintélyt parancsoló jármű, de az akár 330 lóerős dízel X5-ösök is komoly ellenfelei a sportkocsiknak.


A Lumma Design német tuningcég is imádja a BMW X5-ös típusát, a 4,8 literes benzines és a 3 literes dízel változatokból egyaránt brutális kiviteleket faragott. Az 530 lóerős Lumma X530 tekintélyt parancsoló jármű, de az akár 330 lóerős dízel X5-ösök is komoly ellenfelei a sportkocsiknak. A D-Power-Box chip 275 lóerőt csalogat elő a 3.0d változat 235 lovas motorjából, de a 286 lovas 3.0sd hajtóműből már 330 lóerőt mozgósít. Az intézkedés a nyomatékgörbének is jót tett, a kisebbik 600, míg a nagyobbik motor 660 newtonmétert pumpál ki magából.


A külső igazán agresszívre sikeredett, ebben nemcsak a widebody készlet, hanem a jelentős ültetés és a 22 colos felnik is szerepet játszanak. A szett része a ködlámpákkal és versenyráccsal kiegészített extravagáns első lökhárító, a diffúzoros stílusú hátsó lökhárító, a szélesített sárvédők, az új küszöbök, valamint az egyedi feliratozás. A Lumma ezen kívül hátsó szárnyhosszabbítást, karbon/kevlár motorháztetőt (súlya 10,5 kilogramm) és extra tükörborítást is kínál a BMW X5-höz. Fontos kiegészítők továbbá a lámpatakarók, melyek még szigorúbb pillantással ruházzák fel a szabadidő-autót, illetve a padló alá beépíthető, ajtónyitásnál felvillanó LEDek.


Rengeteget emelnek az optikán a 22 colos könnyűfém kerekek; a demóautón a Racing 2 típusú, jégkristály dizájnú egyrészes görgők feszítenek, fehérre fényezve. A rájuk való abroncsok mérete 295/30-22. A Lumma H&R rugókkal oldotta meg a nélkülözhetetlen ültetést, de egy ilyen kaliberű autónál azért illett volna egy állítható magasságú futómű beszerelése.


Az utasteret sem hagyták érintetlenül: fabetétes kormány, faburkolatú váltókar, fehér hátterű műszerek, 330 km/óráig skálázott kilométeróra, alumínium küszöbbetétek és pedálok
Vissza az elejére Go down
attilaboot
Admin
Admin
avatar

Male
Hozzászólások száma : 2416
Age : 44
Város : Szatmárnémeti
Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic.
Registration date : 2007. Dec. 23.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Hétf. Márc. 31, 2008 9:36 am

Klubversenygép készül a Nissan 350Z-ből

Amatőr versenyzőknek szánja a Nissan a Fairlady Z Type 380RS Competition jelzésű típust, amely a széria 350Z alapjaira épül.

A versenygép nem sokkal erősebb, mint az utcai változat: a bevált VQ35HR motor hengerűrtartalmát a gyári tuningműhely, a Nismo szakemberei 3,8 literre növelték, így a teljesítménye 350 lóerőre, a maximális nyomatéka 435 Nm-re emelkedett. A többlet lóerők tökéletes kihasználásához persze számos más módosításra is szükség volt. Az utcai változaténál rövidebb áttételezésű váltót, nagyobb igénybevételre méretezett kuplungot és önzáró differenciálművet alkalmaztak. Az ajtók és a motorháztető burkolatát, ahogy az utólag felszerelt légterelőket is karbonszálas műanyagból, az oldalsó és a hátsó ablakokat pedig polikarbonátból készítették, csökkentve az autó tömegét, és a súlypont magasságát. Természetesen bukókerettel, Recaro kagylóüléssel és beépített tűzoltókészülékkel szállítják a típust, hogy egy esetleges versenybalesetnek se legyenek végzetes következményei. Természetesen a fékrendszer és a futómű sem maradt érintetlen: az előbbit Brembo alkatrészekből állították össze, az utóbbi pedig széles határok között állítható.



A gyári versenyautót elsősorban a japán Super Taikyu bajnokság számára fejlesztették ki, de számos más nemzeti és nemzetközi bajnokság szabályrendszerének is megfelel, így nem lehetetlen, hogy később a szigetországon kívül is felbukkan majd. A Type 380RS Competition persze a többszörösébe kerül, mint egy széria 350Z: 28,35 millió jent, azaz átszámítva csaknem 47 millió forintot kérnek érte, de ez ebben a kategóriában egyáltalán nem számít soknak.



Erredeti cikk

_________________
Attila Boot.


_________ www.365hp.ro ________
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
attilaboot
Admin
Admin
avatar

Male
Hozzászólások száma : 2416
Age : 44
Város : Szatmárnémeti
Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic.
Registration date : 2007. Dec. 23.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Szomb. Május 03, 2008 4:49 am

Nissan GT-R: új rekord a Nürburgringen

Ahogy már korábban sejthettük, a Nürburgring Nordschelife lett a szupersportkocsik új csatatere, miután a végsebesség további hajszolása a Bugatti Veyron megjelenése óta értelmetlenné vált.

Természetesen a Nissan is beszállt a versengésbe a GT-R révén: direkt körrekordot dönteni mentek a legendás pályára. A sportkocsi korábban 7'38"-et ment ugyanitt a tesztelések során, de akkor nem az idő volt a lényeges, hanem az autó beállításainak kikísérletezése, és a csapat szerint az időjárás sem volt épp tökéletes: a nedves aszfalt miatt nem használhatták ki az autóban rejlő teljes potenciált. A gyári tesztpilóta, Tochiro Suzuki most már csak a köridő leszorítására koncentrálhatott, így sikerült 7 perc 29 másodperc alatt körbekregetnie a széria GT-R-t a 20,8 kilométeres körön, három másodperccel megverve a legnagyobb riválist, a Porsche 911 GT2-est. "Korábban is hittünk benne, hogy a GT-R képes 7 perc 30 másodperc alá menni. Most, hogy sikerült, bizonyítottuk, hogy a mienk a világ egyik leggyorsabb szorozatgyártású utcai autója" - dicsekedett a GT-R projekt főmérnöke, Kazutoshi Mizuno.

A Nissan mérnökei szerint ez ráadásul csak a kezdet volt: jövőre piacra kerül a GT-R könnyebb és erősebb V-Spec változata, amely a tesztek során állítólag már futott 7'25"-es kört is.


_________________
Attila Boot.


_________ www.365hp.ro ________
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Kedd Jún. 03, 2008 8:15 am

Wörthersee újdonság: VW Scirocco GT24
A Wörthersee Tour találkozón mutatta be a Volkswagen az új Scirocco 325 lóerős verseny változatát.


A Volkswagen a Wörthersee Tour alkalmát kihasználva a VW fanatikusoknak mutatta be először az új VW Scirocco bázisán fejlesztett Scirocco GT24 versenyautót. Ennek az autónak meg sem kell ahhoz mozdulnia, hogy gyorsnak nézzen ki. A kék-fehér színű Scirocco GT24 olyan alacsonyra lett ültetve, hogy a sárvédő-kivágás és a gumik közé még egy kéz sem férne be. Az átalakítások ellenére az autó még így is minden szögből az eredeti Scirocco formáját idézi, mindössze kicsit szélesebb, hosszabb és alacsonyabb lett az autó mondta el Dr. Ulrich Hackenberg, a Volkswagen fejlesztéseiért felelős vezető, aki az autó volánja mögé is be fog ülni a verseny során. A 325 lovas Sciroccot két másik legendás versenyző is vezetni fogja: a rali-világbajnok Carlos Sainz, és a háromszoros nürburgringi 24-órás verseny győztes Hans-Joachim Stuck is részt vesz majd a megmérettetésen. Stuck győzelmei közül leginkább az 1970-es emelkedik ki, hiszen ez volt az első 24-órás verseny ezen a pályán. 38 évvel később, most a Scirocco GT24-el indul a versenyen. Az autó motorja 2.0 literes, amely már 2100-as fordulaton leadja a maximális 340 nm-es nyomatékát. Az autó az utcai változatban is elérhető duplakuplungos váltóval (DSG) szerelt.

Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Kedd Jún. 03, 2008 8:27 am

Civic Mugen RR
Még egy nagyágyú a japán Mugen tuning csapattól. A Honda Civic Type R a tuning alapja a Mugen RR esetében.


Autótuning: optikai tuning, motortuning, féktuning, futómű tuning, utastéri tuning

Mintha versenyautót építenének a Mugen tuning műhelyében, úgy álltak neki kialakítani a Honda Civic Mugen RR tuning autót. Súlycsökkentés, teljesítmény növelés, belső átalakítás. A kocsi megjelenése több mint feltűnő, és ennek oka nem csak az új karosszéria elemek formájában keresendő. Az anyaghasználat egyértelműsítése miatt fényezetlenül hagyták az új elemeket. Így a légnyílásokkal áttört alumínium motorháztetőt, a kevlárból készített sárvédőket és az első lökhárítót.


5,3 kg-ot csökkentettek a menetkész tömegből a könnyű anyagok használatával a karosszérián és újabb 7,6 kg-mot nyertek a felszerelt titánium sportkipufogórendszerrel. Ez utóbbi a motor teljesítménynövelésében is szerepet kapott, a Mugen tuning 2157 cm3 hengerűrtartalmú K20A motor teljesítménye 260 lóerő (8200 f/perc fordulaton), a nyomatéka 235 Nm (6000 f/perc fordulaton). A nagyobb teljesítményhez igazították a fékrendszert, amelyet a Brembo szállított. Elölre 340 mm átmérőjű féktárcsákat szereltek hatdugattyús nyergekkel. Természetesen a felniket is lecserélték, most 8x18 colos tárcsák szolgálnak 225/40 R18 gumikkal.

A külsőhöz méltó az utastér átépítése is. Bemutatkozott benne az i-TCMS gumiabroncs figyelő rendszer, de érdekesebbek a Recaro sportülések vagy a kevlárral alaposan burkolt műszerfal és ajtókárpitok.

Vissza az elejére Go down
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Pént. Júl. 11, 2008 8:53 pm

Ördögszem az r.d.i.-től

Az új Audi A4 tekintete adta az ötletet az r.d.i.-nek, hogy más típusokhoz is készítsen led-sorral szigorított pillantású fényszórókat. Az új stílust „Devil Eyes“-nak nevezték el.



Az r.d.i. egy új márka, amúgy az angel eyes stílust felvirágoztató Raid-hez tartozik. Új fényszórósorozatuk üvege mögé egy, az új Audi A4 led-fénysorával azonos vonalvezetési ívet követő ledfüzért építenek be. Ettől lesz ördögi a pillantás – devil eyes. Az új típusú fényszórók egyenlőre az Audi A3 8L, Audi A4 B5, Audi A6 97-00, VW Passat 3B és VW Passat 3BG típusokhoz elérhető. Készülnek króm vagy fekete hátlappal, az indulóár 285 Euró.
Vissza az elejére Go down
attilaboot
Admin
Admin
avatar

Male
Hozzászólások száma : 2416
Age : 44
Város : Szatmárnémeti
Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic.
Registration date : 2007. Dec. 23.

TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   Csüt. Okt. 02, 2008 10:27 pm

2011–től Európában csakis azokat a gépjárműveket szabad majd árulni, amelyek felszereltségébe beletartozik a nappal automatikusan bekapcsolódó fényszóró. A statisztikák szerint ez a lépés 3–5%–kal csökkenti majd a közúti balesetek számát, sőt, 15%–kal csökkenhet a frontális ütközések száma. A döntést az Európai Bizottság hozta meg, azzal az uniós direktívával összefüggésben, amely előírja az európai utakon történő közúti balesetek számának felére való csökkentését 2010–ig. A gyártók 2012–ig kapnak majd haladékot arra, hogy a kamionokon és az autóbuszokon a szükséges módosításokat elvégezhessék — a fényszórók a motor beindításával együtt fognak bekapcsolni —, de a személy–gépjárműveknél 2011 a határidő. Szakemberek szerint az új rendszer körülbelül 150 euróval fogja emelni a gépjárművek árát, amellett hogy enyhén megnöveli majd a gépjármű fogyasztását, valamint a szén–dioxid–kibocsátást is.

_________________
Attila Boot.


_________ www.365hp.ro ________
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
Sponsored content




TémanyitásTárgy: Re: Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.   

Vissza az elejére Go down
 
Hirek, Újdonságok, Információk a nagyvilágbol.
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 2 oldalUgrás a következő oldalra : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
365hp FORUM :: Vegyes, OFF TOPIC: :: Mindenféle témák, viták.-
Ugrás: