Emberek! Láss csodát nincs műanyag bizbasz a motoron! Az utóbbi hetekben két pompás sportautó motorházfedelét is felpattintottuk, és mindkétszer érdektelen műanyagot láttunk csak motor helyett. A 473 lóerős VR38VETT pontosan úgy néz ki, mint egy régi autó motorja, csövek látszanak, meg különféle alkatrészek. És ez nagyon jó.
jasontaylor 600HP
Hozzászólások száma : 728 Age : 35 Város : Szatmarnemeti Rólam : Japan cars maniac Autóm : Honda Civic Registration date : 2007. Dec. 25.
Nagyon jo auto a Nissan GT-R meg nagyon brutal is de oszinten kinezetre nem teccik annyira mint a R34-es!!! meg a R33-s.... de lehet hogy azert mert telyesen uj format csinaltak de lehet hogy megszokas kerdese...Izlesek es pofonok.............................
gergo V.I.P
Hozzászólások száma : 508 Age : 42 Város : Szatmár Rólam : mitsu, honda, yokohama Autóm : lancer evo IX, peugeot 306, és a többiek... Registration date : 2008. Jan. 21.
navégre egy rendes kinézetű motor. énis unom már a műanyaggal lefedett blokkokat, a múltkor is láttam egy műanyag fedőlapos, tdd cc vvt nemtommi, alatta pedig volt egy 1.2es háromhengeres mese. Egy motor nézzen ki úgy, mint egy motor )
nekem azért tetszik a Skyline, mert 1. szögletes, ugyanis már nagyon unom a kerek formákat az autókon (kivéve Alfa 8C Competizione) és 2. mert nem olyan elcsépelt, mint az évente újra és újra apránként csinositott Porschék.
És persze a sok gadget a műszerfalon, innen látszik hogy ez az autó azoknak készült, akik nem flancolni akarnak a diszkó előtt. Ja és persze várjuk az 1000-1200 lóerös brutális tuningolt változatokat, HKS Skyline, Nismo és a többiek.
attilaboot Admin
Hozzászólások száma : 2416 Age : 50 Város : Szatmárnémeti Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic. Registration date : 2007. Dec. 23.
Szerintem ez az auto ugy készül hogy a nissan két sikerautoját a 350Z-t és a Skyline karosszériáját többöl ketévágták és a 350Z elejét összehegesztették a Skyline hátuljával....
Freddy 280HP
Hozzászólások száma : 349 Age : 37 Város : Szatmárnémeti Registration date : 2007. Dec. 25.
Nagyon szép a GT-R de nekem még most is az R34 a szivem választotja. Lehet, hogy el kell teljen egy kis idö , fel dolgozam az ujat de szerintem nekem akkor is a régebbik a tutti!
Azt hiszem szerelmes vagyok!
attilaboot Admin
Hozzászólások száma : 2416 Age : 50 Város : Szatmárnémeti Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic. Registration date : 2007. Dec. 23.
Már a GT-R bemutatása óta furdal sokakat a kíváncsiság, hogy vajon képes lesz-e a Nissan sportautója a nála másfélszer drágább Porsche 911 Turbo-t legyőzni. Most közelebb juthatunk a megfejtéshez, ugyanis mérőpadon hasonlították össze a két modell teljesítményét.
A GT-R hajszálnyival jobban teljesít
A gyári adatok szerint a Nissan GT-R és a Porsche Turbo egyaránt 480 lóerővel rendelkezik, de a maximális forgatónyomatékot illetően a német sportautó jócskán túlteljesíti japán riválisát, mivel - overboost funkciójának köszönhetően - akár 680 Newtonméter leadására is képes a GT-R 588 Newtonméterével szemben. Hogy fény derüljön a valós adatokra is, amerikai kollégáink elvitték mindkét szuperautót teljesítménymérésre. A Mustang márkájú mérőpadon pedig érdekes adatokra derült fény.
A GT-R maximális teljesítményét, a kerekeken leadott 406 lóerőt, 6400-as fordulaton éri el, miközben motorja 560 Nm nyomatékot szolgáltat 3800-nál. Ha figyelembe vesszük a hajtásláncon keletkezett veszteséget, akkor elmondható, hogy ezek az adatok összhangban vannak a gyári ígéretekkel, sőt nyomatékban még túl is teljesíti azt az 1723 kilogrammos Nissan.
Hasonló mondható el a Porschéról is, melynek görbéi szinte tökéletesen lefedik a GT-R által rajzolt vonalakat. Nagy különbség egyedül az alacsonyabb fordulatszám-tartományokban mutatkozik, mivel a Turbo már 3000 fordulat/percnél leadja nyomatékmaximumát. Ez egyértelműen a változó geometriájú turbófeltöltőjének köszönhető, melyet benzinmotorral a világon először a Porsche kombinált.
Összességében tehát elmondható, hogy a GT-R biturbós V6-osán nem múlik a konkurensek iskolázása, és remekül megállja a helyét akár a Porsche Turbo előkelő társaságában is.
attilaboot Admin
Hozzászólások száma : 2416 Age : 50 Város : Szatmárnémeti Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic. Registration date : 2007. Dec. 23.
Egy amerikai tuningcég azt állítja, szakemberei sikeresen kiiktatták a Nissan sportkocsi sebességkorlátozását, és már a motorvezérlés egyes paramétereit is sikerült módosítaniuk, így nincs többé akadálya, hogy a GT-R teljes tuningpotenciálját kihasználják, vagy akár közúton több mint 300 km/h-s sebességgel száguldjanak vele.
A Cobb nevű vállalkozás régóta foglalkozik Nissan motorelektronikák átprogramozásával, eddig elsősorban 350Z-hez, valamint Infiniti G35-öshöz és G37-eshez kínáltak áthangolt motorvezérlőket. Így amint kiderült, hogy a GT-R japán változata 180 km/h-s gyári sebességkorlátozással érkezik, amely csak egyes japán versenypályákon oldódik fel, azonnal ráharaptak a lehetőségre. Szereztek egy példányt a sportkocsiból, és nekiálltak megfejteni az elektronikájába épített titkosítást. A feladat nyilván nem volt egyszerű, hiszen a GT-R tavaly ősszel került piacra, de a Cobb szerint a sebességkorlátozást már sikerült feloldani, sőt már módosított befecskendezési térképekkel és töltőnyomás-vezérléssel kísérleteznek, így mire az autó Észak-Amerikában is piacra kerül, kész megoldásokkal várhatják azokat, akik nem a gyáriak elképzelései szerint akarják használni méregdrága sportkocsijukat.
A Nissan GT-R az első olyan sportkocsi, amelyet a gyár megpróbált teljesen elzárni a tuningcégek elől, nemcsak a sebességét korlátozták, de többek közt azt is megpróbálták megakadályozni, hogy a gyáritól eltérő felniket szereljenek az autóra. A próbálkozásuk azonban kudarcnak tűnik. Biztos, hogy mire az egész világon bemutatják az autót, tucatnyi tuningcég kínál majd hozzá feltört vezérlőegységeket, és nyilván sok vásárló hozzájuk fordul majd, akár a garancia elvesztését is vállalva, hogy új sportkocsijával ne valljon szégyent a szomszéd Audi R8-asával, BMW M3-asával vagy Porsche 911-esével szemben.
attici89 600HP
Hozzászólások száma : 651 Age : 34 Város : Szatmar Rólam : autok, kocsik, verdak Autóm : Toyota Celica T18, Trabant 1.3 Registration date : 2008. Mar. 13.
En is abszolut R34-es fan vagyok, ha meghallom hogy skyline rogton az a formavilag ugrik be... de kitudja, lehet par ev mulva mar mas lesz a velemenyem... mar kezdenek kibontakozni a felpiszkalt verziok de egy igazan komoly radikalisan feltuningoltat meg nem lattam... talan majd akkor tudunk igazan obiektiv velemenyt mondani mikor majd ez a modell is akkora presztizzsel fog rendelkezni mint az R34.
attilaboot Admin
Hozzászólások száma : 2416 Age : 50 Város : Szatmárnémeti Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic. Registration date : 2007. Dec. 23.
Nem hittük volna, de a Nissan szupersportkocsija Magyarországon is kapható lesz, sőt, már az árát is nyilvánosságra hozták.
A GT-R a Nissan Gablininál lesz kapható, amely megkapta a különleges Nissan ügyfélközpont minősítést, és ezzel a jogot a típus árusítására és utógondozására. A 480 lóerős, összkerék-hajtású szörny április eleje óta meg is rendelhető a kereskedésben bruttó 22,4 millió forintos alapáron, ami nem kevés, de ebben a kategóriában kifejezetten kedvezőnek számít. Az azonos teljesítményű Porsche 911 Turbért bő 41 millió, de a jóval gyengébb GT3-asért is több mint 34 millió forintot kérnek, míg például a 388 lóerős Mercedes SL 500 vagy a 420 lovas Audi R8 31,5, a BMW M6-os pedig 30,8 millió forintba kerül.
Ugyanakkor a GT-R-re még majdem egy évet kell várni. Az első példányok csak 2009 márciusában érkeznek meg, és aki sokat töpreng a vásárláson, az még ez után is hosszas sorbaállásra számíthat, ugyanis Európában csak az első héten 1200 megrendelés futott be a Nissanhoz.
Rendben, addig is , itt van egy kis olvasni való, írtam Népítéletet a Totalcar-ra. GT-R
ANO' én is nyomtam a Gran Turismo-t, csak sajna nekem nem lett SKYLINE -nom. Most néha a FORZA 2-ben nyomulok SKYLINE-nal, nekem csak ez maradt... De sajna még ott a játékban sincs az uj gép...
wasted 600HP
Hozzászólások száma : 988 Age : 38 Város : SM Autóm : Oútóú Registration date : 2007. Dec. 28.
Nemhisszem ! Ez FAKE ! Esetleg ha nem te fényképezted... (A pedálok alatti papir az nagyon király .... ) Az lenne még nagyon durva ha Szatmári rendszámal lenne.
wasted 600HP
Hozzászólások száma : 988 Age : 38 Város : SM Autóm : Oútóú Registration date : 2007. Dec. 28.