365hp FORUM


365hp minden napra egy lóerő
 
www.365hp.rowww.365hp.ro  Forum ROForum RO  HomeHome  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  Belépés  
HTML Online Editor Sample
"Mindennek, aminek kezdete van, véget is ér."
Bezárt a FORUM bizonytalan ideig, vagy végleg? 
Nem tudni még. 
Miért? 
Mert eljárt felette az idő úgy ahogy a fenti Virág Botond által készitet fényképen látható autók fölött is...
Nyugi, a szép idők emlékére minden itt marad az idők végezetéig anyi különbséggel hogy itt nem lehet mostantol hozzászolni a dolgokhoz. 
De semmi gond, a www.365hp.ro él és virul, ott mindent megtalálsz majd ami itt is volt, a cikkeink allat hozzá is szolhatsz
vagy akár véleményt is nyilvánithatsz, fórum helyet pedig itt a FACEBOOK-os linkünk, szólj hozzá vagy csak LIKE!
 
***

Share | 
 

 Opel Kadett GSI

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Ugrás a következő oldalra : 1, 2  Next
SzerzőÜzenet
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Opel Kadett GSI   Hétf. Jún. 16, 2008 11:22 am

Hello mindenkinek itt az én autom,87 ben születtet,2000. 8 szelepes motor van benne,115 le. volt benne,most nem tudom menyi van de biztos keveseb,azota csak öregedet,de én szeretem mert az enyém.
Elég sokat dolgoztam rajta amedig valamilyen szinten befejeztem,de még mindég sok mindent kénne rajta csinálni deeeeeeeeeee ki az aki azt tudja mondani az autojara,hogy telesen befejeztem,szerintem senki.

Ilyen volt amikkor megvettem
Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Hétf. Jún. 16, 2008 11:29 am

Bocsi de a kép nem ment át de megprobálom orvosolni
Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Hétf. Jún. 16, 2008 11:36 am

Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Hétf. Jún. 16, 2008 11:43 am

ilyen volt


aztan ez vart rám



de lassan el keztet alakulni

azan egy kicsit igazitottam az elején





aztan mar egyre jobban tetszet







és ez lett belőle


Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
Devi
365HP
365HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 446
Age : 34
Város : Szatmar metropolisz
Autóm : Golf IV 1.6, Civic EG
Registration date : 2008. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Hétf. Jún. 16, 2008 9:30 pm

pffffffffff cooool Laughing latom a te kuszobjeid id szepen ki voltak rohadva, vagyis nem is voltak Laughing
Szep munka :cheers: :cheers: :cheers:
Vissza az elejére Go down
norbbi77
110HP
110HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 135
Age : 40
Város : Satu Mare
Registration date : 2008. Mar. 17.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Kedd Jún. 17, 2008 8:17 am

Hova lett belole a GSI motor?
Vissza az elejére Go down
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Kedd Jún. 17, 2008 10:09 am

Ott figyel a kapota alatt Very Happy
Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
norbbi77
110HP
110HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 135
Age : 40
Város : Satu Mare
Registration date : 2008. Mar. 17.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Kedd Jún. 17, 2008 5:12 pm

mrjoe írta:
Ott figyel a kapota alatt Very Happy

Ha ketliteres es csak 115 lovas akkor nem GSI...

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=2101&Opel
Vissza az elejére Go down
Devi
365HP
365HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 446
Age : 34
Város : Szatmar metropolisz
Autóm : Golf IV 1.6, Civic EG
Registration date : 2008. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Kedd Jún. 17, 2008 9:28 pm

Hat szerintem gsi... mar csak azert is mert minden 2000-es motor kadettben gsi, az ujjab modellekben van csak 2000 16 szelepes motor ami 150 paci. De 1 kadett nem csak attol lessz gsi hogy milyen a motor. Hanem egy csomo minden van benne ami masban nem nagyon. Pl sportules, digitalis bord, meg egy csomo minden, de ezt mr. joe jobban el tudja magyarazni.
Vissza az elejére Go down
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Kedd Jún. 17, 2008 11:25 pm

Kedves kolaga nem tudom honnan veszed,hogy az én autom nem GSI ez nem csak egy kadett amibe egy 2000 motor van és azert mondom,hogy GSI ahogy sokkan mondjak hanem gyarilag igy jott ki az auto a gyarbol,meg a talonban is ugy van beleirva hogy opel kadet GSI,de itt van a GSI nek a rővid kis tőrténete.

A GSi története

Mi is az a GSi ? Grand Sport injection .

Magyarul csak annyit jelent , minthogy nagy sport befecskendező. Az OPEL sportos autó gyártása még a B KADETT-hoz nyúlik vissza, mikor is egy viszonylag kis karosszériába erős motort szereltek. A történet a C KADETT-al folytatódik , amibe 1975-ben egy 1,9-es , karburátoros motort építettek . Az elv : kis autóba nagy Motort ! A neve Kadett GT/E volt.

1977-ben immár injektoros , 20E jelű motorral is lehetett kapni. Abban az időben ez valódi high-tech volt .

1978-ban egy átfésült modell , immár OPEL KADETT RALLYE COUPE néven. Meg kell említeni , hogy az autó hátsókerék-hajtású volt , és nem kevés rallye (innen a név) sikert ért el. Különleges egyedi fényezéssel és felszereltséggel került a szalonokban , a fiatalok valódi kedvencévé vált.

Az igazi GSi történet 1983-ban kezdődik , amikor az opel bemutatja a KADETT (D) GTE-t. Ennek előzménye , hogy a 80-as évek elején nyugat-európában kitört a gti-láz .Főleg a fiatalok körében fertőzött. Mivel a Vw már 1980-ban bemutatta a Golf gti-t , az opelnek lépni kellett. Az éppen aktuális középosztályú modellt felvértezte az akkoriban nagyon modernnek számító hengerenkénti befecskendezős (BOSCH JETRONIC) , keresztöblítéses , felülvezérelt-felülszelepelt (OHC) , könnyűfém hengerfejjel készült 1,8-as,115 lóerős motorral (18E motorkód) . A tömegből való kitűnésről az egyedi lökhárítók , küszöblécek , hátsó szárny , a MANTA GTE-ről "kölcsönvett" csepp tükrök , könnyűfém kerekek (5,5x14) gondoskodtak. A belső kényelemért Recaro ülések és a többfunkciós műszerfal (fordulatszámmérő , olajnyomás , stb.) feleltek . Természetesen a megnövelt teljesítményhez nagyobb belső hűtésű fékek , stabilabb és erősebb futómű és szélesebb gumik jártak. Ezt a modellt szerelték fel először kanyarstabilizátor-al (ebben a kategóriában) . Ez a modell igen ritka , mivel csupán 1,5 évig gyártották.

Az eladási sikereken felbuzdulva a generációváltás (1984) utáni KADETT (E)-ből már a modellváltás évében készítettek "sportváltozatot" , minek neve KADETT GSi lett. Tulajdonképpen az előző modell hajtásláncát használták fel , de további egyedi (más modellekhez nem rendelhető) extrákat tartalmazott : Digitális műszerfal , check controll , board computer, ködlámpák . A futómű a széria kadettokénál keményebb és immár alacsonyabb is lett , gázos lengéscsillapítókkal szerelték és 30mm-el tért el a szériamagasságtól. A lökhárítókat a lehető legkisebb légellenállásúra tervezték (0,30 cw) , éppen azért , hogy a konkurenciával egyező gyorsulás (8,9) mellé legyőzhetetlen végsebesség és kedvező fogyasztás párosuljon (198 km/h) . Még a motorháztetőt is légellenállási értéknek szentelték , a műanyag opel-jel helyett fényezett embléma került a légbeömlős géptetőre. Még a hátsó lámpát is "besötítették" a kor divatjának megfelelően.

1985-ben a KADETT megkapta az év autója elismerő címet .Még módosítottak a befecskendező-rendszeren (L-JETRONIC-ról LE-JETRONIC-ra) . Megjelent az ötajtós "családi sportmodell" GSi is.

1986-ban jelent meg a 20seh motorral szerelt KADETT GSi , amely már a bosch motronic befecskendezőjét kapta meg. Ez az előzőeknél bonyolultabb , mivel a befecskendező-rendszeren kívül a gyújtásrendszert is magába foglalta. Az elődökhöz hasonlóan ezen is alumínium hengerfej volt , a furat/löket arány 86/86mm lett. Ennek köszönhetően (kocka hengerek) ez a motor 130 lóerőt teljesített 5600-as fordulaton és 180 Nm-ert nyomott 4600-on. Ezzel a motorral a KADETT 8,2-őt gyorsult és 210 km/h végsebességet ért el. (gyári adatok) . A kétezres motor megjelenésével leállították az 1,8-as motor gyártását.

1987-ben megjelent a 20seh motor "átfésült" változata , a C20ne . A német adózási és környezetvédelmi törvények miatt már csak 115le-t teljesített , szabályozott háromutas katalizátort és új computert kapott . Még ebben az évben megkapta az "év motorja" címet , mivel már ekkor teljesítette az EURO 2-es normát. Érdekesség hogy az 1,8-as és a 2,0-es (c20ne) motorral szerelt KADETT GSi-k menetteljesítménye megegyezik.

Szintén 1987-ben a KADETT GSi sikerén felbuzdulva immáron megjelent a CORSA GSi is . A nagy testvérhez hasonlóan kemény futóművet és spoilereket kapott , a motorja 1,6-os , szintén OHC-s 109 lóerős .

1988-ban bemutatták a C20xe motort . Ez is a 20seh/c20ne fejlesztés , de itt viszont mindent a teljesítményért fejlesztettek (mint a 18e-nél) . A Cosworth-ot segítségül hívva 16 szelepes hengerfejet készítettek. Két tengely vezérelte ,kopogásérzékelővel ellátott szekvencionális befecskendező-rendszert kapott (BOSCH SFI) ,és átdolgozták a kipuffogó-rendszert is. A nóta vége 150 lóerő és 196 Nm lett , a keleti országokba importált modellekbe szereltek 20xe (katalizátor nélküli) motort is , lenyűgöző 155 lóerővel. A KADET GSi 16v immáron nagyobb fékeket is kapott (hátul is tárcsa), valamint rendelhető volt hozzá az ABS is. Módosították a kanyarstabilizátort is . Ezzel a motorral szerelve az autó már elérte a 227 km/h-s végsebességet , míg 0-100-ra 7,9 másodperc alatt gyorsult.

Szintén 1988-ban megjelent egy különleges modell , amit KADETT GSi CHAMPION-nak hívtak . Teljesen egyedi Conolly bőr (mint a Lotus omegában) recaro üléseket (és vele harmonizáló belső kárpitozást) kapott , valamint széria volt a szervókormány , a metálfény (grafit vagy bordó) és az abban az időben nagyon divatos sokküllős (BBS) 15-ös alufelni. Szintén ebben az autóban debütált a dupla kocka kipuffogóvégződés (gyári) .


1991-ben megjelent a KADETT GSi CHAMPION 16v is (nagyon ritka) , szintén az előző felszerelésekkel.

1991 végén megjelenik az ASTRA (F) és vele együtt az ASTRA GSi. A KADETT-hez hasonlóan ez a modell is egyedien sportos külsőt (lökhárítók , hűtőmaszk, küszöblécek, hátsó lámpák ,hátsó szárny, gyári 15-ös alufelnik) kapott. A jó bevált 8 és 16 szelepes motorokkal (C20ne és C20xe) szerelték. Ezek a modellek még gazdagabbak voltak mint a KADETT , szériában járt hozzá a szervókormány , a siebedach (tetőablak) , a 4 tárcsafék, ABS (a 16v-k ETC-t is) és a "fedélzeti computer" is . Rendelhető extra a légkondicionáló . A KADETT-nél jóval lágyabb rugózást és sokkal csendesebb (minőségibb) belső teret kapott.



És akinek ez mégsem volt elég , az rendelhette a GSi-t 6 gangos váltóval és C20Let (CALIBRA/VECTRA TURBO) turbómotorral. A neve ASTRA T200 volt , és limitált darabszámban jött ki (vajon miért?) A hasonló motorral szerelt CALIBRA/VECTRA-val ellentétben fronthajtású volt , de megkapta a nagy fékeket és az alap 16-os kerekeket .



1993-ban, ritkaság , de megjelent a 1.8 16v GSi is 125 lóval. Felszereltsége megegyezik a 16v GSi-ével. Rendelhető a dupla légzsák .

1993 tavaszán , megérkezik a CORSA (B) GSi 1.6 16v motorral, 109 pacival.

1995-ben megjelent a spoilerek nélküli , de még C20xe Astra GSi , amelyik kivülről csak a sötét hátsó lámpából és az alacsonyabb futóműről lehetett megkülönböztetni szériatársaitól. Még ebben az évben megjelent az első generációs ECOTEC motor 136 lóerő-vel .

1998-ban feltűnik az ASTRA (G) : Már sajnos csak OPC van a kínálatban , nincsen GSi.

Végül 2002-ben megpróbálják feltámasztani a GSi kultuszt , ezért piacra dobják az új Corsa GSi-t 125 loerővel , de az eladási statisztikák szerint nem váltja be a hozzá fűzött reményeket.


Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
norbbi77
110HP
110HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 135
Age : 40
Város : Satu Mare
Registration date : 2008. Mar. 17.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szer. Jún. 18, 2008 5:21 am

Hat igen, ugylatszik mar a Carfolio-nak sem lehet hinni...(a toluk szerzet informaciok alapjan gondoltam hogy egyszeru ketliteres Kadett).

http://www.ultimatespecs.com/?option=4&brand=14&model=73&car=3403

Itt talaltam meg (nagy nehezen) a te autod adatait.

Igazad volt, bocsanatot kerek! Okosab lettem egy infoval!
Vissza az elejére Go down
attilaboot
Admin
Admin
avatar

Male
Hozzászólások száma : 2416
Age : 44
Város : Szatmárnémeti
Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic.
Registration date : 2007. Dec. 23.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szer. Jún. 18, 2008 5:28 am

Respect és tisztelet az ilyen embernek, aki ha hibázik akkor belátja és elnézést is kér....

_________________
Attila Boot.


_________ www.365hp.ro ________
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szer. Jún. 18, 2008 9:53 am

norbbi77 írta:
Hat igen, ugylatszik mar a Carfolio-nak sem lehet hinni...(a toluk szerzet informaciok alapjan gondoltam hogy egyszeru ketliteres Kadett).

http://www.ultimatespecs.com/?option=4&brand=14&model=73&car=3403

Itt talaltam meg (nagy nehezen) a te autod adatait.

Igazad volt, bocsanatot kerek! Okosab lettem egy infoval!

Semi gond nincs semi harag,amig él az ember mindég tanul Very Happy
Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
Devi
365HP
365HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 446
Age : 34
Város : Szatmar metropolisz
Autóm : Golf IV 1.6, Civic EG
Registration date : 2008. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Pént. Jún. 20, 2008 1:09 am

szerintem is respect norbi77-nek :cheers: Cool
Vissza az elejére Go down
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szomb. Jún. 21, 2008 12:41 pm

A Devi baratunk ma du. nagyon faradt volt



De miutan meg pihent csak ugy duzadt az energiatol



aztan Piki baratunk sem akart le maradniDevitől ő is erőlkődőt



aztan mikkor tőnkrették a felnimet ujra megpihentek



Ugy hogy ezt csinalta ma a mi Devi baratunk Very Happy
Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
Devi
365HP
365HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 446
Age : 34
Város : Szatmar metropolisz
Autóm : Golf IV 1.6, Civic EG
Registration date : 2008. Jan. 20.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Hétf. Jún. 23, 2008 10:59 pm

Maestro! :affraid: Kepek a hetvegi bulirol? :cheers: :cheers:
Vissza az elejére Go down
Vendég
Vendég



TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Kedd Jún. 24, 2008 11:33 pm

:affraid: :affraid:
Vissza az elejére Go down
wasted
600HP
600HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 988
Age : 32
Város : SM
Autóm : Oútóú
Registration date : 2007. Dec. 28.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Hétf. Szept. 29, 2008 4:26 am

Próbáltam válaszolni neked a PM-re de valamiért nem megy Sad Betettelek a YahooMessen majd acceptalj.

Köszi
Vissza az elejére Go down
attilaboot
Admin
Admin
avatar

Male
Hozzászólások száma : 2416
Age : 44
Város : Szatmárnémeti
Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic.
Registration date : 2007. Dec. 23.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szer. Okt. 08, 2008 11:11 am

Hahooo. Mostanaban tortent valami erdemreszolo az autoval?
Keszited mar a ATS3-ra? Very Happy kacsint

_________________
Attila Boot.


_________ www.365hp.ro ________
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szer. Okt. 08, 2008 11:34 am

Hat az auto bent all a muhelybe,egy kicsit ki pozozom az elelyet (csapagy, buksa, ....)meg minden ilyen finomsag,aztan meg belemaszunk egy kicsit a motorba is de meg nem tudok semi konkretat,hogy mit alakitsunk rajta,de valami lesz az mar biztos hahota
De a motor ellot meg kipofozuk a kasznit is meg egy kicsit a belsot is.
Uly hir lett a nejem nek egy BMW ja de egyenlore meg en jarok vele amig keszulget az Opel,de ha le esik az elso ho aztan ujra atulok a Bmw be. hahota
Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szer. Okt. 08, 2008 11:37 am

Most akkor kié is lesz az a BMW?
Vissza az elejére Go down
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szer. Okt. 08, 2008 11:39 am

A nejem nek vettem de egyenlore en jarok velle hahota
o nem nagyon meri vezetni meg de szokja megfele nagyon hahota
Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szer. Okt. 08, 2008 11:40 am

Mien BMW ? E30 vagy netán E92?
Vissza az elejére Go down
mrjoe
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 247
Age : 40
Város : Szatmarnemeti
Autóm : Honda Civic ED
Registration date : 2008. Jun. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szer. Okt. 08, 2008 11:44 am

E 30 1.8 motor 113 le. az ujjab 1.8 motor van benne ami az e 36 van szep az auto es megyen is nagyon jol, es nagyon vigyazot ra a gazdaja akie volt
1 hete van a Roman utakon az auto
Vissza az elejére Go down
http://www.4tuning.ro
Freddy
280HP
280HP
avatar

Male
Hozzászólások száma : 349
Age : 31
Város : Szatmárnémeti
Registration date : 2007. Dec. 25.

TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   Szer. Okt. 08, 2008 11:48 am

Egy pár kép jön róla? Vagy egy topik "Feleségem Kocsija" címmel Smile
Vissza az elejére Go down
Sponsored content




TémanyitásTárgy: Re: Opel Kadett GSI   

Vissza az elejére Go down
 
Opel Kadett GSI
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 2 oldalUgrás a következő oldalra : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
365hp FORUM :: Autóm, autók, autóitok, autóink, autóik... :: MY CAR-
Ugrás: