vezettem egy par olasz autot mar (persze nem ferrarit meg lambo-t) de nagyon nem tetcet ahogy alnak kanyarba... nem tudom miert de kanyarba olyanok mint a deszka, tulzas nelkul mondom... adtam nekik kokszot es vagy 2 kerekre fele alna vagy kicsuszik a hata hogy nem birod visza fele huzni, vagy ami meg roszab : az eleje ... amugy a motrok altalaban nagyon kis szivosok (de nem mindegyik) ! maskulonben, meg nem lattam egy arra valo driftet olasz autoval, legyen az Ferrari is vagy Lambo vagy akar mi mas. Mikor ezt mondom nem arra a driftre gondolok amit akar mivel meg lehet csinalni (burn-out, korbe-korbe stb..) hanem az a szep drift amikor korbe rajzolod a kanyart .... Mindentol el tekintve amit feljeb irtam, a Lancia Delta Integrale szerintem a legsikereseb olasz auto (az en szempontombol) de lehet tevedek, vagy nem ?
norbbi77 110HP
Hozzászólások száma : 135 Age : 47 Város : Satu Mare Registration date : 2008. Mar. 17.
Kicsit de hmm kicsi aranyos kocsi a maga 500 kilojaval nagyon mehet
Wber 110HP
Hozzászólások száma : 174 Age : 33 Város : Szatmárnémeti Autóm : Aveo 1.2 Registration date : 2010. Apr. 05.
Tárgy: * ITALY cars Kedd Ápr. 06, 2010 8:27 pm
Alfa Romeo 8C Adatok : Tömeg 1500 kg Motor V8, 4691 cm³ Váltó hátul elhelyezett hatfokozatú kézi kapcsolású váltó Teljesítmény 450 LE Max. nyomaték 470 Nm Gyorsulás 0-100 km/h:4,5 s Max. sebesség
es a hangja annak a V8 nak
CRV 110HP
Hozzászólások száma : 158 Age : 32 Város : Kopenhaga Autóm : Opel Kadett E Registration date : 2008. Nov. 03.