365hp FORUM
365hp FORUM
365hp FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


365hp minden napra egy lóerő
 
www.365hp.rowww.365hp.ro  Forum ROForum RO  KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  Belépés  
HTML Online Editor Sample
"Mindennek, aminek kezdete van, véget is ér."
Bezárt a FORUM bizonytalan ideig, vagy végleg? 
Nem tudni még. 
Miért? 
Mert eljárt felette az idő úgy ahogy a fenti Virág Botond által készitet fényképen látható autók fölött is...
Nyugi, a szép idők emlékére minden itt marad az idők végezetéig anyi különbséggel hogy itt nem lehet mostantol hozzászolni a dolgokhoz. 
De semmi gond, a www.365hp.ro él és virul, ott mindent megtalálsz majd ami itt is volt, a cikkeink allat hozzá is szolhatsz
vagy akár véleményt is nyilvánithatsz, fórum helyet pedig itt a FACEBOOK-os linkünk, szólj hozzá vagy csak LIKE!
 
***

 

 VT-suli

Go down 
3 posters
SzerzőÜzenet
Bluerigard
110HP
110HP
Bluerigard


Férfi
Hozzászólások száma : 185
Age : 33
Város : Szatmarnemeti
Rólam : Neked az mindegy
Autóm : 1.6 W
Registration date : 2010. Jan. 22.

VT-suli Empty
TémanyitásTárgy: VT-suli   VT-suli EmptyCsüt. Feb. 04, 2010 6:05 am

koszi ez hasznos volt Very Happy >Very Happy< :cheers:
Vissza az elejére Go down
Devi
365HP
365HP
Devi


Férfi
Hozzászólások száma : 446
Age : 41
Város : Szatmar metropolisz
Autóm : Golf IV 1.6, Civic EG
Registration date : 2008. Jan. 21.

VT-suli Empty
TémanyitásTárgy: Re: VT-suli   VT-suli EmptyHétf. Feb. 08, 2010 10:52 am

VT-suli Cikkekkep506

A tuning egyik legfontosabb célja a jó útfekvés. Ennek első eszköze a hasmagasság csökkentése.



1. Lépés: Jelöljük ki a kocsit és a
hátteret a képen látható módon! Az elv minden képnél ugyanez,
értelemszerûen mindig azt a részt kell körülvágnunk, amelyet ültetni
akarunk (a kerekeket, futómûvet stb. nem). Ügyeljünk a minél pontosabb
kivágásra, minél jobban kövessük a kaszni vonalát, mert így sok
utómunkától kímélhetjük meg magunkat (lásd. 5. lépés).
A hátteret is a kocsival együtt mozgatjuk. Ez viszont igényel némi
figyelmet (lásd. még 4. lépés), érdemes a vágási vonalat a környezethez
igazítani (pl. legyen párhuzamos a járdaszegéllyel, felfestéssel stb.).
VT-suli Cikkkepekkep661



2. lépés: a
kijelölt részt másoljuk új rétegre, és mozgassuk a megfelelõ irányba.
Ez általában egy egyszerû lefelé tolást jelent, de komolyabb elmozdítás
esetén, illetve ha a kép speciálisabb szögbõl lett fotózva ez
módosulhat. Ilyenkor egy kis forgatással, eltolással, nagyon kicsi
torzításokkal lehet megfelelõre igazítani a bódét. Nagyon lényeges,
hogy a perspektívára ügyeljünk, ugyanis eltoláskor ez mindig módosul.
Van egy kisebb hibahatár, amin belül nem kell korrigálnunk, de sokszor
erre szükség van. És persze közben a hátteret is figyelnünk kell.

VT-suli Cikkkepekkep662



3. lépés: az ültetés során létrejövõ jelenség
az un. "papírkasztni". Ez a kerékjáratoknál figyelhetõ meg legtöbbször,
egy kis rés keletkezik a sasszé és a kerék között. Ennek eltávolítása
általában nem nehéz: ki kell jelölnünk a megfelelõ részt és kitöltenünk
a kerékjárat belsejébõl vett színmintával. Elõfordulhat, hogy a kerék
az eredeti képen a kaszniból is kitakart egy darabot. Ennek pótlásáról
a bódéról vett színmintával gondoskodhatunk (A feladatot persze minden
keréknél el kell végezni).


VT-suli Cikkkepekkep664




4. lépés: az átalakítás során látni fogjuk,
hogy az elmozdítás a háttérre is hatáásal lesz, ami általában nem
jelent jót. Ezeket a problémákat is orvosolnunk kell, jelen esetben a
207 mögött árnyékot kellett helyreállítani, ezt egyszerûen törölni kell
a rétegrõl. A mostani képnél több korrekció nem volt szükséges, de az
esetek többségében nem ússzuk meg ennyivel... A munka során elõfordul,
hogy kisebb-nagyobb hibákat ejtünk, ezeket érdemes el sem követni;) De
ha mégis, akkor mihamarabb javítsuk õket!

VT-suli Cikkkepekkep663




5. lépés: az ültetés során óhatatlanul
megduplázódik a kép teteje, ezt vagy a 2. réteg tetejének felhúzásával,
vagy a képen látható módon, egy csík elhelyezésével rejthetjük el.
Elõbbi eljárás elegánsabb, ám nem mindig alkalmazható (pl. torzul az
épület, megnyúlik a Nap stb.). A második esetében pedig még egy
ugyanakkora csíkra szükségünk lesz a kép aljára is. Ezeket persze
felhasználhatjuk logónk és egyéb feliartok elhelyezésére is.


VT-suli Cikkkepekkep665



VT-suli Nwtv


Most nem írtam le olyan részletesen a dolgokat, ha valami nem világos nyugodtan kérdezzetek!
PS: Munkáitokat minden téma után feltehetitek ide is amely valamilyen szinten fűződik az adott témához!
Vissza az elejére Go down
Bluerigard
110HP
110HP
Bluerigard


Férfi
Hozzászólások száma : 185
Age : 33
Város : Szatmarnemeti
Rólam : Neked az mindegy
Autóm : 1.6 W
Registration date : 2010. Jan. 22.

VT-suli Empty
TémanyitásTárgy: VT-suli   VT-suli EmptyHétf. Feb. 08, 2010 11:56 am

nah hat akor ide is teszem ehez az ulteteshez egyk munkamat Razz VT-suli Jeepi
Vissza az elejére Go down
bobo3s
110HP
110HP
bobo3s


Férfi
Hozzászólások száma : 176
Age : 45
Város : Szatmarnemeti
Rólam : Bikinicsunajt
Autóm : Eagle Talon 2.0 TSI AWD
Registration date : 2008. Jun. 17.

VT-suli Empty
TémanyitásTárgy: Re: VT-suli   VT-suli EmptyHétf. Feb. 08, 2010 2:22 pm

Talaltam Valami erdekess oldalt. Lehet tanulni Razz szepek mi ?
VT-suli Hondacivictyper9187copy
VT-suli Chop14128

az oldal : http://www.csvirtualtuning.com/
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom





VT-suli Empty
TémanyitásTárgy: Re: VT-suli   VT-suli Empty

Vissza az elejére Go down
 
VT-suli
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
365hp FORUM :: Autóm, autók, autóitok, autóink, autóik... :: Minden téma autókról, tuningról, versenyekröl...-
Ugrás: