Abszolut igaza van Gergönek. Betelt a pohár. Mostantol mindenki tartsa be a szabályzatot. Vége a Fair Play idöszaknak. Akinek nem tetszik az okoskodjon a 4tuningon és szitkozodjon. Minöségi forumot akarok, inkáb kevesseben legyünk de tartalmas hozzászolásokal !
Enyi.
jasontaylor 600HP
Hozzászólások száma : 728 Age : 35 Város : Szatmarnemeti Rólam : Japan cars maniac Autóm : Honda Civic Registration date : 2007. Dec. 25.
Tárgy: Re: * JAPAN Cars Pént. Feb. 22, 2008 12:33 am
Nagyon helyes jo otlet!!! ez nem egy messenger ahol mindenfele hulyeseget irjanak!!!! akinek meg nem tecik az mehet a 4tuningra.......... mindenki fogalmaza meg amit akar irni mert ez egy forum!!!
jasontaylor 600HP
Hozzászólások száma : 728 Age : 35 Város : Szatmarnemeti Rólam : Japan cars maniac Autóm : Honda Civic Registration date : 2007. Dec. 25.
Tárgy: Lancer Kedd Feb. 26, 2008 7:43 am
Es mit a velemenyetek az Mitsubishi Lancer Evo 10-rol???
Freddy 280HP
Hozzászólások száma : 349 Age : 38 Város : Szatmárnémeti Registration date : 2007. Dec. 25.
Hogy mi a velemenyem? Összintén? Gyönyörü Ez az auto is át eset egy kisebb átalakitason mondjuk nem egy akkorán mint a nagy konkurenciája (subaru) csak egy kisebben. De evel az uj formával nem azt akkarták el érni hogy szelidnek látszodjon az bizti! Még ugy lenyegesebben nem olvastam utána. De az elsö benyomas számomra fontos. Elsöre nagyon meg tetszet!
Huha, valami brutális ez a szin! Az autorol nem is szolva. Egy remekmü ez a forma. A teknikai reészekröl is beszéljünk kicsit: Annyi bizonyos, hogy az orrába épített nyolchengeres több mint 400 lóerős, maximális forgatónyomatéka meghaladja a 475 Nm-t, így az IS-F 5 másodpercen belül képes lesz elérni a 100 km/h-s sebességet. Az IS-F-ben a japánok legújabb, nyolcsebességes automatáját találjuk, amelyet eddig csak az új LS sorozatban vetettek be.
sopy jr 365HP
Hozzászólások száma : 409 Age : 36 Város : Szatmárnémeti Rólam : Nem vagyok normális de nézd Hitlert és Stalint!!!!! Autóm : opel kadett d Registration date : 2008. Mar. 02.
Minden évben a New York-i Autószalonon osztják ki a World Car of the Year díjakat. Az európai, japán és amerikai Év Autója díjaktól annyiban különbözik ez az elismerés, hogy valóban nemzetközi, a világ minden tájáról származó (24 országból érkező 47 fős) zsűri választja ki és értékeli azokat az autókat, amelyek legalább két kontinensen kaphatók.
Idén a Mazda új, sportos kisautója, a Mazda2 (illetve a japán piacon a Mazda Demio) nyerte el a Világ Év Autója díjat, a dobogóra a Ford Mondeo és a Mercedes-Benz C-osztály fértek még fel. Három további kategóriában is kiosztottak díjakat: a World Green Car of the Year elismerést ezúttal a BMW 118d EfficientDynamics kapta a Smart fortwo cdi és a Volkswagen Passat 1.9 TDI BlueMotion előtt. A World Performance és World Design kategóriákban egyaránt az Audi R8 lett a nyerő. Míg a sportkocsik között az Audi S5 és BMW M3 léphetett fel a dobogóra, addig a formatervezői büszkeségek között a Mazda2 és Volvo C30 szerezte meg a második és harmadik helyet.
attilaboot Admin
Hozzászólások száma : 2416 Age : 51 Város : Szatmárnémeti Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic. Registration date : 2007. Dec. 23.
Elfogult JAPAN rizsrakéta megszálotak, egyesitsük eröinket, szavaz a japánra.... Az erö velünk van CLICK.
wasted 600HP
Hozzászólások száma : 988 Age : 39 Város : SM Autóm : Oútóú Registration date : 2007. Dec. 28.
Tárgy: Re: * JAPAN Cars Csüt. Május 08, 2008 9:15 pm
Orultek...
Freddy 280HP
Hozzászólások száma : 349 Age : 38 Város : Szatmárnémeti Registration date : 2007. Dec. 25.
Tárgy: Re: * JAPAN Cars Vas. Május 18, 2008 7:14 pm
HA már 4 kerék, loerö is van benne böven , Subarubol is van. Nyugodtan be lehet ide tenni.
moldy007 110HP
Hozzászólások száma : 140 Age : 59 Város : Motorvalley Rólam : auto-motor-tuning-vizipipa-horgászás-komputer Autóm : Daihatsu Cuore Registration date : 2007. Dec. 27.
Tárgy: auto vs auto Szer. Május 21, 2008 10:25 pm
egyszer Misi ,a nagy No Limitsszes elvit valamit megnézni 1 müheljbe vr6 osával ,mékbe 58 ezer km volt ,mikor viszaindultunk egyre hangosabb lett a motor , ,szoltam ,megnéztük az olajat , hát ELTÜNT belöle, nagy mázli h nem sült be..... elsö audim nem birta ki károjtol szatmárig, fél uton lefult mert a automata szivató leblokolt, utszélén talált boros dugóval kipöcköltük ( Mc Gyver)......... még mindig a japan a jobb , és aki minöséget akar ojat keressen amit ott is csináltak , sajnos a máshol szerelt járgány nem ojan preciz mint az eredeti......lásd szeszkos angolokat..... de a jó tervezés miat még mindig jobb mint bármijen német.Az ADAC statisztikát nézve a nagyon márkás német autok jobban romlanak mint a kevésbé márkásak........ NIPON FOREVER
wasted 600HP
Hozzászólások száma : 988 Age : 39 Város : SM Autóm : Oútóú Registration date : 2007. Dec. 28.
A csapott hátú Mitsubishit élőben ugyan csak ősszel, a Párizsi Autószalonon láthatja a nagyközönség, de a japán gyártó már most közzé tette az első képeket és adatokat. Az autó formája aligha okozhat meglepetést, hiszen egy prototípust már tavasszal kiállított a Mitsubishi Genfben, és úgy tűnik, ahhoz képest már nem változtattak a Lancer Sportback végleges formáján. Ugyanakkor a képek alapján nem gondoltuk volna, hogy az ötajtós hosszabb, mint a Lancer szedán: a 4,585 méteres, azaz 15 centivel nőtt túl négyajtós testvérmodelljén, ami valószínűleg a gömbölydedebb farrésznek köszönhető. Ehhez képest a csomagtér nem túl nagy: a hátsó üléssor mozgatásával 344 és 288 liter között változtatható a térfogata, ami egy ekkora autótól igazán nem tűnik soknak. Cserébe a hátsó ülések igen egyszerűen összecsukhatók, így 1,394 liternyi tér nyerhető a csomagok számára. Európában háromféle motorral kínálják majd a Sportbacket, ugyanazokkal, amelyekkel a szedánt. Az alapváltozatokba 1,5 literes, 109 lóerős benzinmotor kerül, ezen kívül még 1,8 literes, 143 lóerős benzinessel és kétliteres, 140 lóerős VW eredetű dízelmotorral lesz kapható az ötajtós Lancer. A Párizsi bemutatóval egy időben azonban kiállítják a típus Ralliart változatát is, amelybe a genfi prototípushoz hasonlóan 240 lóerős, kétliteres turbómotor, és összkerék-hajtású erőátviteli rendszer kerül. A Sportback egyértelműen az európai piacnak szól, hiszen itt a C szegmensben eladott autók 75%-a ötajtós. Épp ezért a Mitsubishi arra számít, hogy a Lancernek ebből a változatából a legyártott mennyiség több mint kétharmada Európában talál majd gazdára. A forgalmazás beindításával nem várnak sokat a bemutató után: Európa nagy részén már az ősztől kapható lesz az ötajtós Lancer, míg Észak-Amerikában, Ázsiában, és a világ más pontjain csak jövőre várható a típusváltozat felbukkanása.
attici89 600HP
Hozzászólások száma : 651 Age : 35 Város : Szatmar Rólam : autok, kocsik, verdak Autóm : Toyota Celica T18, Trabant 1.3 Registration date : 2008. Mar. 13.
Hat igen , mint a Nissan a Renault diesel motorokkal
wasted 600HP
Hozzászólások száma : 988 Age : 39 Város : SM Autóm : Oútóú Registration date : 2007. Dec. 28.
Tárgy: Még erősebb Jazz és Civic Type-R a Mugentől Pént. Jún. 13, 2008 3:49 pm
Még erősebb Jazz és Civic Type-R a Mugentől
Két különleges Hondát mutatott be a márkára specializálódott Mugen tuningcég: az új generációs Jazz, valamint a lépcsőshátú Civic Type-R felpaprikázott változatait. A két autón szinte mindent kicseréltek vagy módosítottak.
A jelenleg is zajló tokiói tuningautó-kiállításon két újdonság várta a rajongókat a Hondákkal foglalkozó Mugen standján. Az egyik a Jazz második generációjának alapjaira épül, amelyet Japánban Fit néven forgalmaznak. A kiskocsi egyterűs felépítése ellenére rendkívül kedvelt a szigetországi tuningolók körében, talán még jobban is, mint a sportosabbnak szánt Civic. A felpaprikázott Jazz 1,5 literes, négyhengeres benzinmotorjára feltöltőt szereltek, így teljesítménye 150 lóerőre növekedett, maximális nyomatéka 185 Nm, amely 3800-as fordulatnál érhető el. Az autón mindent módosítottak, amit lehetett: teljesen új a felfüggesztés, a fék- és kipufogórendszer, de a karosszériát is ellátták légterelő elemekkel.
Még sportosabb a Mugen másik újdonsága, az a Civic Type-RR, amely a nálunk kapható háromajtóssal ellentétben a szigetországban a lépcsőshátú karosszériára épül. Az autón elsőre feltűnik a módosítás, hiszen mind a teljes frontrészt, mind az utastér burkolatainak nagy részét szénszálas anyagúra cserélték le. A Type-R motorjának lökettérfogatát 2157 köbcentire növelték, ezzel a pörgős erőforrás 260 lóerőre és 235 Nm nyomatékra képes, amelyet hatfokozatú kézi váltó továbbít az első kerekekhez. A megfelelő menettulajdonságok érdekében önzáró differenciálművel szerelték fel az RR-t. Az intelligens abroncsnyomás-mérő műszer a gumik hőmérsékletét is monitorozza, míg a műszerfal olyannyira szem elé került, hogy szinte már akadályozza a kilátást. A két Mugen-modell csak Japánban lesz kapható.
Na ime a megfejtes...gondolom sokan rajottek hogy milyen auto is ez..es gondolom ugyan olyan menyisegben vagyunk azok akik nem tudtak ra jonni mifele auto ez.. En pl tippeltem lexus toyota mazda meg mindenre hogy az eleje egyik hatulja masik..kicsit pofara estem mikor lattam hogy van honda accord ilyan formaban
Skunk2 70hp
Hozzászólások száma : 66 Age : 46 Város : Debrecen Autóm : Toyota Carina E Registration date : 2008. Jan. 14.
Tárgy: Autófuzió Vas. Júl. 06, 2008 11:57 am
Az , hogy ki kivel áll össze az nem kifejezetten az esszerűségnek köszönhető... Nagyon fontos dolog , hogy ne felejtsük el az autógyártók nem az eladott autókból olyan gazdagok , hanem , hogy mi 20-30 évig az általuk gyártott alkatrészekből összetartjuk a gépjármüvet. Nem véletlen, hogy az opelben , alfában stb. nem feltétlen opel alkatrészt találunk, hanem General Motors alkatrészeket egyre nagyobb részt... Erre szolgálnak a félévenkénti ujjítások mostanába, nem azért , hogy más legyen , csak néhány más alkatrész legyártásához adnak lehetőséget.... Sajna kijelenthető, hogy itt is meg vagyunk vezetve ...... de azért durván 9 év alatt volt 7 japán autóm , és ha azokra költöttem összesen 400.000 Ft-nél többet akkor kövezzenek meg. Már lassan úgy érzem bocsánatot kéne kérnem a japánoktól
gergo V.I.P
Hozzászólások száma : 508 Age : 43 Város : Szatmár Rólam : mitsu, honda, yokohama Autóm : lancer evo IX, peugeot 306, és a többiek... Registration date : 2008. Jan. 21.
Tárgy: Re: * JAPAN Cars Csüt. Aug. 07, 2008 8:15 am
Szoktam kérdezgetni a klienseimet, hogy vannak megelégedve az autóikkal. És egy kedves hölgy, aki évek óta hajtja a kis Toyota Yarist, falura jár ki vele, meg lótifuti, megkérdeztem mennyi baja volt vele, hogy van vele megelégedve. Válasz: hú, most éppen mérges vagyok, mert elromlott rajta valami, tönkrement egy injektor. És most figyelj, mit mond a csaj: 400 ezer kilométerben van, ideje volt már hogy valami elromoljon! Basszus, 400ezer!
wasted 600HP
Hozzászólások száma : 988 Age : 39 Város : SM Autóm : Oútóú Registration date : 2007. Dec. 28.
Tárgy: Re: * JAPAN Cars Csüt. Aug. 07, 2008 11:18 pm
Hat igy 4000km utan en meg sokat nem mondhatok , problema nincs , fekeken kivul minden okay , fekkel is csak annyi hogy 140fel feluli sebbesegnel erzodik hogy fektarcsat kell cserelnem Meg talan annyit megjegyeznek hogy miota a K&N sportbetetszuro van az autoba az eddigi 9.5literes fogyasztas ami lejebb nem akartmenni varosba most 8.5 liter fele nem akar menni.
Vendég Vendég
Tárgy: Re: * JAPAN Cars Szomb. Aug. 09, 2008 2:59 pm
Dikk az arab nép:P
Freddy 280HP
Hozzászólások száma : 349 Age : 38 Város : Szatmárnémeti Registration date : 2007. Dec. 25.
Tárgy: Re: * JAPAN Cars Szomb. Aug. 09, 2008 5:59 pm
Az egész videón a leg érdekesebb dolog, hogy bal oldalt van a Skyline kormánya!
Vendég Vendég
Tárgy: Re: * JAPAN Cars Vas. Aug. 17, 2008 8:04 pm
Hong Kong VTEC street racing :cheers: :cheers: :cheers: Tisztara nfsu 2 mint egy video jatek... kar hogy nalunk ilyet nem lehet..