jol iratad Jason tesa a masik topik ban azt h mindegy az h quatro vagy syncro vagy az ami ........reljes repect a kocsinak is es a tulajnak is szerintem goze nincs mifele ritkasag van a segge alatt
gergo V.I.P
Hozzászólások száma : 508 Age : 43 Város : Szatmár Rólam : mitsu, honda, yokohama Autóm : lancer evo IX, peugeot 306, és a többiek... Registration date : 2008. Jan. 21.
Tényleg nem rossz. Én csak azt sajnálom, hogy sem az Audi, sem a VW nem inditanak rallyban autót. Ugyanis ott tudod csak megmutatni igazán, mit ér a 4x4es hajtásod. Annak idején, az Audi Quattro sikere után a VW konszern, MINT MINDIG, akkor is kompromisszumot kötött: a Torsen-féle hajtás drága, ó mein Gott. És felváltották ezt a kitünő hajtásláncot a mostani quattro-val, ami azért megegyezhetünk, hogy elég "soft" hajtás. Akárcsak a BMW vagy a Mercedes, vagy a mostani utcai SUV-ok hajtása. Persze, nagyon gazdaságos, Vorsprung durch Tehnik, meg ilyen szövegek. De akkor is, a legjobb 4x4es hajtást egy kék autóban élveztem: ha akarod, összezárod a hátsó difit, vagy az elsö/hátsó/középsőt, és akkor úgy megy mint egy Panzer General tank, havon, jégen, mocsárban. Gondolom kitaláltátok: Subaru Impreza WRX STI )
Ford Focus, S-Max, C-Max és Galaxy a visszahívási listán.
A fenti modellek 2 literes diesel verzióinak fékproblémái miatt kerül sor a manapság "normálisnak" számító visszahívásra (természetesen a többi gyártó sem kivétel). Alacsony külső hőmérséklet és hideg motor mellett a fékrendszer egyik visszacsapó szelepe nem nyit ki. Ennek hiányában nyomáshiány keletkezik a fékrásegítőben, túlságosan felkeményítve a fékpedált és meghosszabbítva a fékutat. A "veszélyeztetett" autókat átvizsgálják és a hibás szelepet cserével javítják. Addig csak óvatosan és nagy cipővel!
wasted 600HP
Hozzászólások száma : 988 Age : 39 Város : SM Autóm : Oútóú Registration date : 2007. Dec. 28.
Mar enis banom hogy dieselt vettem .... k...a romania....
Frigyes ne mergelodj , nem eri meg. Amig neked vagy nekem vagy jouzsinak a sarokrol megeri az a kocsi annyi penzert azzal a felszereltseggel es azzal a tudassal addig szerintem nincs problema. En is japan parti vagyok es megis nemet autoval jarok..
attilaboot Admin
Hozzászólások száma : 2416 Age : 51 Város : Szatmárnémeti Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic. Registration date : 2007. Dec. 23.
Ja, ja. Halom europaszerte (kivétel Romania?) magasab a DIESEL üzemanyag ára mint a benziné. Nem semmi. Apropo, a prognozisok szerint meg csak egyre nöni fog.
csongor 280HP
Hozzászólások száma : 236 Age : 39 Város : Szatmar City Autóm : bmw e36 Registration date : 2008. Aug. 18.
Tárgy: Re: * GERMANY Cars Hétf. Aug. 18, 2008 11:36 am
nem ertem minek ez a nagy nemet- japan rivalizalas???? szerintem barmejk auto nagyon jot megy ha elovan keszitve ugy ahogy kell.
most en mek "taborba ajak"
az e 36-ost mar ismeritek a bmw az egy kulon jelenseg en eszt tartom. Csak az a kar hogy minden paraszt aszt hoz maganak hogy legyen mivel vergogyon a korforgalomba. de hogy ne tartozak kozejuk van egy mazda 6 is a csaladba udvozlet japan fan-oknak 1.8 as 12v 120 le , 2003 as kiadas es igaz nem kis kasznit kell vigyen nagyon szeret menni es bizonyitani
norbbi77 110HP
Hozzászólások száma : 135 Age : 47 Város : Satu Mare Registration date : 2008. Mar. 17.
nem ertem minek ez a nagy nemet- japan rivalizalas???? szerintem barmejk auto nagyon jot megy ha elovan keszitve ugy ahogy kell.
Teljesen egyetertek! En imadom az autokat, mindegy hogy japan, nemet, olasz vagy francia. Es meg anyit hozatennek hogy az utobi ketto nem erdemli meg hogy ennyire felretegyek! Eleg ha annyit mondok hogy Lancia Delta Integrale vagy Renault Gordini...vagy Alfa...vagy Renault 5 Turbo...vagy...
Hát a szine az tényleg nem valami szép de nah A felni az tetszik rajta. Ilyen pálya mint a videon merre van nálunk? Létezik egyáltalán? Szivessen eltöltennék egy napott ott a Civicel