365hp FORUM
365hp FORUM
365hp FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


365hp minden napra egy lóerő
 
www.365hp.rowww.365hp.ro  Forum ROForum RO  KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  Belépés  
HTML Online Editor Sample
"Mindennek, aminek kezdete van, véget is ér."
Bezárt a FORUM bizonytalan ideig, vagy végleg? 
Nem tudni még. 
Miért? 
Mert eljárt felette az idő úgy ahogy a fenti Virág Botond által készitet fényképen látható autók fölött is...
Nyugi, a szép idők emlékére minden itt marad az idők végezetéig anyi különbséggel hogy itt nem lehet mostantol hozzászolni a dolgokhoz. 
De semmi gond, a www.365hp.ro él és virul, ott mindent megtalálsz majd ami itt is volt, a cikkeink allat hozzá is szolhatsz
vagy akár véleményt is nyilvánithatsz, fórum helyet pedig itt a FACEBOOK-os linkünk, szólj hozzá vagy csak LIKE!
 
***
Similar topics

 

 Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.

Go down 
+14
sopy jr
Devi
jasontaylor
cris
bobo3s
DTMwr
Zpower
mrjoe
gergo
Gucy
pandaDVD
Szambi77
SM-91-JDM
attilaboot
18 posters
Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
SzerzőÜzenet
gergo
V.I.P
V.I.P



Férfi
Hozzászólások száma : 508
Age : 42
Város : Szatmár
Rólam : mitsu, honda, yokohama
Autóm : lancer evo IX, peugeot 306, és a többiek...
Registration date : 2008. Jan. 21.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Jan. 25, 2010 1:38 am

Szambi,
már meg se haragudj: meghívtalak benneteket Princzingerhez ami egy zártkörű gyűlés volt.
Téged és Misut, mint versenyzőket, hogy hallgassam meg a véleményeteket. Elmondtátok.
De miért kellett volna titeket meghívni ide is? itt két szervező csapat ült össze fél órára.
Megbeszéltük azt, ami ránk tartozik, szervezési kérdéseket.

Az, hogy Dávidnak mindig van 5 perce, és mindenki jókedvűen távozik: neki az ACR munkahelye.

Plusz, nem emlékszem arra hogy ha bárkinek is közületek támadt BÁRMILYEN ötlete, lásd karácsonyi akció
lásd X vagy Y akció, ne lehetett volna velem vagy velünk leülni 5 percre.

Amúgy meg, egyetlen apróságra kértünk csak meg, hogy nézz utána.
Azóta se történt semmi, de aztán utánajártunk és mostmár megvan, köszi.

Zsir
Vissza az elejére Go down
http://www.gerbog.ro
Szambi77
365HP
365HP



Férfi
Hozzászólások száma : 415
Age : 46
Város : Szatmar
Autóm : Toyota Celica, Audi A4
Registration date : 2008. Jun. 26.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Jan. 25, 2010 1:17 pm

Eggyetlen egy dolgot nem vettetek figyelembe, meg pedig azt hogy kicsi ez a varos es nincsen kiejtett szo ami ne jusson az erdekelt fulibe es meg azert mert valaki jatsza a vadrucat meg nem jelenti azt hogy az is Wink
Maskulonben nem haragudtam meg es igazatok van mert tenyleg meghivtatok es tenyleg mindig is szamitot a versenyzok velemenye (nem is anyira arrol volt szo hogy versenyzo e vagy sem hanem az hogy ki menyire szamit... en fel tennem azert azt a kerdes sajat magamnak es mindenki neviben is hogy mikor es miert is alapult az ASK ?!?)... zartkoru gyules is volt .... en nem tettem meg amire kertetek (apropo, ugy maradtunk hogy Nelu majd felhivja az illetot aztan szol nekem hogy menyunk de mindegy) stb.... Mindenben igazatok van es ezert szerenyen felre allok Wink

P.S. Termeszetesen a 365 hp-n es ASK-n kivul figyelembe van veve minden jo indulat, haveri alap stb...
Vissza az elejére Go down
http://camera-executorilor-oradea.ro
Szambi77
365HP
365HP



Férfi
Hozzászólások száma : 415
Age : 46
Város : Szatmar
Autóm : Toyota Celica, Audi A4
Registration date : 2008. Jun. 26.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Jan. 25, 2010 7:48 pm

Valamikor meg egy kis csapat voltunk (2 ember) aztan lettunk 3-an.. rovid idon belul 4-en es hamarosan arra ebredtunk hogy mar nagyon sokan voltunk ami nem is volt baj ! Ellenkezoleg, egy nagy csapat voltunk es emlekezzetek vissza arra hogy mindegyikonknek meg volt a sajat humora, rosz oldala, jo oldala es mindanyian szerettuk a motorsportot es szerettunk eggyut lenni es pont ezert ha a csapat ugy dontot hogy a varos kozepen csinalunk egy nagy felhajtast es motorok fognak burrogni (legalisan !!!) akkor ugy volt es ha egy reggel ugy ebredtunk hogy rally-sprint bajnoksag lesz akkor az is meg volt, sot meg csilis teli rally is volt de nem volt baj hogy hianyzot a csili mert jol ereztuk magunkat es a csapat ossze tartot... De sajnos tul jol ment dolgunk es tul szep volt minden... ahogy szoktak mondani : "az ember jo dolgaban vesz meg". A nagy semmibol egyszer csak taborok keletkeztek es rovid idon belul mar szamitani kezdet hogy mek taborba tartozol es nagy tabor is kisseb taborokat tartalmazot. De ez meg mindig nem volt eleg Sad Voltak kozottunk olyan emberek is akiket eloszor szivesen lattunk es orultunk a jelenletuknek hogy aztan kikozositsuk oket es mikor hatat forditottak (at vitt ertelemben mondom) az elso rugas volt nehezebb aztan meg "rugtuk mert a foldon volt mar es egyedul nem tudot vedekezni". Bisztosan most azt hiszitek hogy Davidnak nyalom a farat mert "csinal nekunk rally-sprintet" de ha bele gondoltok volt ot mas is aki igy jart ... Ha nem is rugta senki legalabb tisztazni kellet magunk kozott hogy mek taborba tartozik es az IQ-jat is meg kellet hatarozzuk ... Sad Aztan arra ment ki a jatek hogy ki mit tudot fel mutatni es ha valaki tudta hogy nincs mit az gyorsan be alt az eggyik taborba hogy tudja szidni a masik tabort stb... Ha az elejen mikor meg egy nagy es igazi csapat voltunk az eggyikunk ha elfingta magat es ugy szolt mintha valaki mondta volna hogy "gyules" akkor mind ot voltunk a Macskaba este 6-kor meg akkor is ha 5-kor hallotunk valamit viszont ma mar nem engedjuk meg hogy kis zart korunkben akar ki bekukucskalhasson Sad
A napokban nagyon fel huztam magam mikor megtudtam hogy 100-djara is ki vagyok beszelve, sot .... (mindegy ...nem ragozom) de aztan ra jottem hogy nem velem van bajuk hanem ilyen lett a szisztema Sad Szaz szonak egy a vege : en nem fogok ebbe reszt veni ! (remelem mostmar elegge tiszta voltam...)
Vissza az elejére Go down
http://camera-executorilor-oradea.ro
DTMwr
365HP
365HP
DTMwr


Férfi
Hozzászólások száma : 567
Age : 40
Város : Szatmárnémeti
Rólam : Nem fontos :P
Autóm : Egyedi BMW E30
Registration date : 2009. Dec. 09.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Jan. 25, 2010 8:13 pm

Ez erzodik hogy szivbol szolt!
Emlekszem mikor kellet sietni melobol hazafele hogy legyen idonk ledusolni es idoben oda erni a macskaba.. Zsir jol esik vissza gondolni azokra az idoszakokra megha nem is voltam ott minden alkalomkor!
Amit Szambi a fentiekben le irt az szep de kivancsi vagyok ki az akinek meg enyhul a szive es azt mondja probajuk meg iden is egyutt... hiszen egy csapat vagyunk es maradjunk is azok!
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
attilaboot
Admin
Admin
attilaboot


Férfi
Hozzászólások száma : 2416
Age : 50
Város : Szatmárnémeti
Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic.
Registration date : 2007. Dec. 23.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Jan. 25, 2010 8:30 pm

Szambi, én már pár hónapja erről beszélek.... mindent megtettem itt is ott is, megpróbáltam pártatlan is maradni míg rá nem jöttem hogy hasztalan, mert úgyis minden oldalról azt kapom hogy a másik oldallal vagyok és hasonló teóriák valamint összesküvés elméletek. Ezér is többek közt, kitöröltem a fórumról is azt hogy 365hp-team, még hasonló célzásokat is...
Van az A.S.K és A.C.R, punktum. Ezt jeleztem már s nyáron is. Úgy látom ahogy a 365hp (tagadhatatlan!) össze hozta a srácokat, úgy eset szét a csapat mióta nem 365hp. Széledtek széjjel ki merre. Csak gondoljatok bele....

De nem kellene széthullani, ott az ASK, hivatalos is, friss is, és törekvő. Nem kell fintorogni, tenni kell azért hogy mindenki jól érezze magát benne.

A további okosozásokra meg ajánlom a "Miért nincs autós összetartás..." topikot vagy valami hasonlót, ne itt a RallySprinten folytassuk tovább.

http://www.365hp.hungarianforum.net/mindenfele-temak-vitak-f5/miert-nincs-autos-osszetartas-nalunk-t135-15.htm
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
pandaDVD
280HP
280HP
pandaDVD


Hozzászólások száma : 317
Age : 51
Város : SzatmárNémeti
Rólam : ACR igazgato
Autóm : ...ami sosem kop el
Registration date : 2008. Aug. 03.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyCsüt. Jan. 28, 2010 9:56 am

DTMwr írta:
........
Ha engedne mindenki egy kicsit a buszkesegbol akkor az oszetartas erosebb lenne gondolok itt ara hogy X hangsujozna azt a sajtotajekoztaton hogy "segitettek" es azt hogy "nelkuluk" akkor mi mosolyognank es buszkek lennenk arra hogy segithettunk es persze hogy minket is segitenek mert gondolom ez egyertelmu hogy kolcsonos lenne! ..............
............................ Szerintem lett volna megoldas arra hogy iden is ugy legyen megszervezve a lagzi mint tavaj csak a tavaji ev nagy problemait ki kuszobolve! Mindent lehet csak akarni kell!
Es enszerintem ami meg eleg fontos az az hogy tegyuk felre azt hogy mijen autobol szaltunk ki es maradjunk mind ugyan azon a szintem es segtsuk egymast mert tavaj tapasztatuk mi nem volt helyes MOST KI LEHETNE KUSZOBOLNI!
Baszatok le ha nincs igazam!

Megmondom őszintén megfogadtam hogy nem fogom kommentálni a véleményeket a fórumon csak beszámolok a Rally Sprint ről............ De van itt két dolog amit tisztázni kell :
1. úgy gondolom én engedtem...... egy kerek hónappal az első RS etáp előtt felkerestem a "másik oldalt" ( NEM értem miért kezdtétek így nevezni az ACR-t és az ASK-t....... egyik oldal ,másik oldal........ egyik a szükséges "ROSSZZ" a másik a kellemes "JÓ" Question Question ) ..... lehet hogy van egy kis igazság abban is amit mondtak ....hogy a sajtótájékoztató előtt felhívhattam volna őket .... DE még nem volt plakát nyomtatva amin csak az ACR szerepeljen még nem ment az újágokba hogy csak az ACR rendezte....... és mégis ŐK - ASK vezetőség azt mondták hogy már a tavaly eldöntötték hogy az idén NEM kívánják eggyütt szervezni a RS-t az ACR-vel ( mivel az utolsó gyűlésen mondtam amit mondtam...)..........tehát ki az aki engedett alább a büszkeségéből........."erre varjál gombot !!!"

2.
gergo írta:
..............

Az, hogy Dávidnak mindig van 5 perce, és mindenki jókedvűen távozik: neki az ACR munkahelye.

...........


2. Gergő már elmondtam neked személyesen de leírom hogy mások is lássák:

Igen nekem az ACR munkahelyem DE nincs a munkahelyi leírásomba hogy Rally Sprint bajnokságot kell szervezzek !!!!! Igen évi egy akármilyen versenyt azt igen !!! de nem egy bajnokságot + középeurópai tájékozódásit + VTM-t NEM ezt NEM vagyok köteles szervezni ezt azért csinálom mert szeretem........
Lásd hány ACR igazgató volt 1989 óta és hányan szerveztek RS bajnokságot ........ megmondom 1 igazgató 1 éven keresztül POP Raul 2004-ben , addig se és azóta se semmi ....... kivéve tavaly és az idén és ha Isten éltet jövőre..... Remélem mindenki másként fogja látni a dolgokat ezután ....Köszönöm !!!!


Hamarosan felteszem az új "Regulament"-et ami szerint fog lezajlani az idei RALLY SPRINT ..... hogy mindenki elolvasva tudja készíteni az autóját !!!!
Vissza az elejére Go down
pandaDVD
280HP
280HP
pandaDVD


Hozzászólások száma : 317
Age : 51
Város : SzatmárNémeti
Rólam : ACR igazgato
Autóm : ...ami sosem kop el
Registration date : 2008. Aug. 03.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyPént. Feb. 05, 2010 6:00 pm

Megvan !!!

Letisztult minden dolog !!!
Elsosorban kesz a SZABALYZAT ! ( Valahogy csatolom de csak sajnos roman nyelven, nem volt idom magyarra leforditani de amint lessz idom megteszem ha addig egy valalkozo, oromomre, meg nem teszi !!) ,
Masodsorban az ACR nem szervez egyedul !!! "Lett" egy masik autosklub aki beszalt ( ha az ASK nem akart ) !!!
Nem titok a "Clubul Sportiv Auto-Karting RIDER'S Satu Mare"
Harmadsorban az iden Szatmaron eloszor az ilyen tipusu versenyeknel "lampas inditas lessz" + "fotocellas meres" ( nem nem az ASK felszerelese ..... errol egy masik topikban irok )
Negyedsorban : nagyon sok erdeklodo van Kolozs, es Maramaros megyekbol ( es nem csak azok akik a tavaly voltak hanem ujjak is ) IZGALMAS EV ELE NEZUNK !!!
Remelem sok szatmari is kesziti az autojat mert ugy mint a tavaly a 4 kategoriabol volt 3 szatmari BAJNOK az iden is jo lenne hogy az 5 kategoriabol legyen legalabb 4 szatmari BAJNOK !!!! Sok SIKERT !!! Versenyzok !!!


A kovetkezo hozzaszolasom a Regulament lessz ..... maskent nem tudtam feltenni ( sory)
Vissza az elejére Go down
pandaDVD
280HP
280HP
pandaDVD


Hozzászólások száma : 317
Age : 51
Város : SzatmárNémeti
Rólam : ACR igazgato
Autóm : ...ami sosem kop el
Registration date : 2008. Aug. 03.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyPént. Feb. 05, 2010 6:04 pm

REGULAMENTUL
Campionatului Satmarean de RALLY SPRINT 2010


Cap.I Organizarea campionatului

Art 1 Campionatul de Rally-Sprint (C.R.S.) se desfasoara in conformitate cu Codul Sportiv FIA si cu Regulamentul CNAK in vigoare.
Comisia de Automobilism si Karting ( CAK-SM ) din cadrul ACR filiala Satu Mare in colaborare cu Clubul Sportiv Auto-Karting RIDER’S Satu Mare vor organiza Campionatul Satmarean de Rally Sprint 2010.
Campionatul din anul 2010 cuprinde 5 etape conform calendarului competitional.
La sfarsitul campionatului clasamentul general se compune din rezultatele obtinute la toate etapele.
Obiectivul si scopul organizarii este : descoperirea si promovarea de noi talente respectiv a da posibilitate pilotilor licentiati la antrenamente intr-un cadru legal.

Art 2 Taxa minima de inscriere este de 50 RON/etapa si reprezinta participarea pilotului la concurs, iar daca inscrierea se efectueaza, cu aprobarea organizatorului, dupa inchiderea inscrierilor dar nu cu mai putin de 30 minute inainte de ora de start a primului echipaj, taxa se dubleaza (100 RON).
Taxa de inscriere pentru membrii ACR Satu Mare este de 25 RON/etapa.
Organizatorii,in functie de specificul fiecarei etape,pot modifica taxa de inscriere

Art.3 Regulamentul particular al fiecarui concurs poate completa (schimba) anumite reguli din regulamentul cadru in functie de caracteristica fiecarei etape.
La fiecare etapa prezentul regulament se va completa, daca va fi cazul, cu Buletine informative specifice etapei respective.
Orice alte probleme sau situatii ivite in timpul desfasurarii concursurilor si nestipulate in regulament, vor fi judecate si rezolvate de CCS (colegiul comisarilor sportivi)

Art.4 Probele speciale se vor desfasura in regim de circulatie inchisa dupa un traseu prestabilit in principal pe poligonul ACR Satu Mare str. Gorunului nr.6 sau alte piste.
In afara probelor speciale este obligatorie respectarea Codului Rutier.

Art.5 La inceputul fiecarui an competitonal,Comisia de Automobilism Satu Mare isi rezerva dreptul prin prisma rezultatelor de exceptie obtinute de a promova sportivi de la clasa pilotilor nelicentiati la clasa pilotilor licentiati, cu acordul lor.Incepand cu anul competitional 2009 sportivi nelicentiati clasati pe podium la sfarsit de an la 3 editii a C.R.S. Satu Mare, vor promova neconditionat la categoria sportivilor licentiati.

Art.6 Pilotul care s-a inscris la o grupa la inceputul campionatului (licentiat sau nelicentiat) va participa la aceeasi clasa indiferent de dobindirea sau nu a licentei CNAK sau FRAS,sau a oricarei alte ASN automobilstice din strainatate, in anul competitional respectiv.

Art.7 La categoria nelicentiati se accepta inscrierea si participarea autoturismelor cu o putere maxima de pana la 200 CP.

Art. 8 Un echipaj poate participa in cadrul unei etape cu mai multe autoturisme DAR la grupe si clase diferite. Daca in urma clasificarii ambele autoturisme se incadreaza la aceasi grupa si clasa atunci un autoturism va fi trecut la treapta urmatoare adica la cea superioara de el.
Este permisa folosirea unui autoturism de concurs de maxim doi piloti DAR cu numere de concurs diferit.
Este permis folosirea unui autoturism la maxim doua grupe (clase) cu acelasi pilot DAR participarea in prima grupa fiind obligatoriu la grupa ( clasa ) de incadrare iar participarea in cea de a doua grupa ( clasa ) este permis numai la o grupa ( clasa ) superioara , dupa achitarea a unei noi taxe de inscriere

Art.9 Clasificarea pilotilor va contine 2 grupe si 4 clase:
-licentiati ( LC ) : -sportivi piloti care au detinut sau detin licenta CNAK sau FRAS,sau a oricarei alte ASN automobilstica din strainatate,
-pilotul participa cu un autoturism moficat
-nelicentiati (NL) –sportivi piloti care nu au detinut si nu detin licenta CNAK sau FRAS, sau a oricarei alte ASN din strainatate,posesori ai permisului de conducere categ. B ,
- SAU persoane care nu au implinit varsta de 18 ani DAR la inscrierea in concurs anexeaza la restul documentelor cerute de organizator si declaratia notariala a ambilor parinti (tutori legali ) prin care acestia isi exprima acordul ca persoana in cauza (minorul ) sa participle la competitia respectiva si de asemenea sa mentioneze expres faptul ca isi asuma intreaga responsabilitate privind faptele minorului pe intreg parcursul desfasurarii concursului.

Clasele se prezinta astfel :
La licentiati nu exista clase toti sunt intr-o singura clasa . Exceptie va fi cazul in care vor fi mai mult de 10 piloti inscrisi., atunci CCS –ul va decide clasificarea pilotilor licentiati.
La nelicentiaiti clasele se prezinta astfel :
- clasa 1-autoturisme cu 2 roti motrice cu o cilindree reala sau echivalenta de maxim 1400 cmc
- clasa 2-autoturisme cu 2 roti motrice cu o cilindree reala sau echivalenta cuprinsa intre 1401-1600 cmc
- clasa 3-autoturisme cu 2 roti motrice cu o cilindree reala sau echivalenta cuprinsa intre 1601-2000 cmc
- clasa 4-autoturisme cu tractiune integrala si/sau o cilindree reala sau echivalenta de peste 2001 cmc

Art.10 .Cilindreea echivalenta( se calculeaza la motoarele turbo):
-Otto-cilindreea reala x 1.7
-Compresor – cilindreea reala x 1.4
-Diesel- cilindreea reala x 1.5

Art.11 Un autoturism se considera modificat atunci cand se schimba motorul ( neexistand model de fabrica similar) sau este construit numai pentru ralliuri participand la competitii nationale sau internationale.

Art.12 Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea unui concurent sau autoturism pe motive tehnice sau de securitate si isi rezerva un spatiu de publicitate pe automobilele de concurs conf.Regulamentului C.N.A.K.

Art.13 Arbitrii concursului:
-director concurs : Seletye David
-comisar sportiv : din partea C.S.A-K RIDER’S
-sef securitate : Czundel Csongor
-sef verificare tehnica : Nastor Ioan
-secretar sef : Lucaci Czimerman Katalin
-comisari de traseu : din parte ACR Satu Mare si C.S.A-K RIDER’S
-arbitrii : din Colegiul de Arbitrii Satmareni

Cap.II Desfasurarea concursului

Art.14 Documentele necesare pentru inscrierea in concurs sunt :
- completarea cererii de inscriere in concurs la toate rubricile.Sanctiune-10 RON In caz de recidiva CCS va putea stabilii o sanctiune mai mare,pina la max.50 RON.,
- completarea unei declaratii de concurent .
- permisul de conducere
- actele autoturismului.

Art.15 In timpul desfasurarii probei speciale in autoturism se va afla numai pilotul. Exeptie fiind ACORDUL directorului de concurs.

Art16 Autovehiculele vor fi dotate:
-numar de concurs tip CAK Satu Mare. Penalizare-excludere din concurs. In cazuri de exceptie,bine intemeiate, obligatoriu anuntate anticipat la directorul de concurs cu minim 45 min inaintea orei de start a primului concurent,directorul de concurs poate permite echipajului sa ia startul,cu un numar confectionat artizanal de CAK Satu Mare. Penalizare : achitarea contravalorii unui nou numar de concurs. Numerele de concurs valabile sunt doar cele tiparite de CAK Satu Mare sau cele identice si agreate de CAK
-la toate concursurile autovehiculele vor fi echipate obligatoriu cu centuri de siguranta pentru pilot si navigator(dupa caz), trusa sanitara, stingator, toate fixate. Penalizare-excludere din concurs.

Art.17 Sportivii vor fi echipati obligatoriu cu:
-casca de protectie, asigurata, pe traseele concursurilor si in probele speciale.Penalizare-excludere din concurs
-centura de siguranta.-purtarea centurilor de siguranta este obligatorie pe intreg traseul concursului.Penalizare-excludere din concurs
-recomandam costum tip combinezon specific sportului automobilistic, cu sau fara omologare FIA dar obligatoriu agreat de comisia tehnica a C.A.Satu Mare, pe intreg parcursul si pe intreaga perioada a concursului.Concurentii care l-a festivitatea de premiere doresc sa poarte alte haine care evidentiaza sponsorii sau competitia (scurte,pulovere,camasi,tricouri,sepci,pantaloni,e.t.c.) dar cu caracter vadit sportiv,fara a evidentia in mod excesiv sponsorii personali, vor solicita purtarea acestora directorului de concurs anticipat festivitatii de premiere, care va lua deciza de a le permite sau nu purtarea acestora.

Art.18 Competitia v-a cuprinde o singura tura de recunoastere si doua manse cronometrate. Concurentii pot renunta la una din mansele de concurs. Pe pista se va afla totdeauna un singur concurent, timpul de parcurgere se va cronometra.

Art.19 Fiecare concurent are dreptul la maxim doua « starturi » / mansa in cazul in care opreste autoturismul pana la 20 metri dupa start.(acest articol se refera la cazuri de start furat sau la o gresala la procedura de start)

Art.20 Dupa afisarea rezultatelor provizorii pilotii au dreptul de a efectua contestatii in scris insotite de suma de 100 ron. Contestatiile se inmineaza personal directorului de concurs in termen de cel mult 15 minute de la afisarea rezultatelor provizorii..In cazul in care contestatia este admisa, suma depusa este restituita. In caz contrar nu este restituita, dar motivul respingerii va fi inmanat in scris.

Cap.III Penalizari

Art.21 Concurentii sunt obligati sa participe cu automobilul cu care s-au inscris. Penalizare excludere din concurs.
In cazuri de exceptie, bine intemeiate, obligatoriu anuntate anticipat la directorul de concurs cu minim 30 de minute inaintea orei de start a primului concurent,directorul de concurs poate permite schimbare automobilului de concurs, dar cu aceasi caracteristici cilindrice. Penalizare 20 RON.

Art.22 Neprezentarea la briefingul organizat inainte de startul concursului se penalizeaza cu amenda de la 30-60 RON, sau dupa caz, cu excluderea din concurs.Sanctiunea va fi prevazuta in regulamentul particular al fiecarui concurs,iar daca cuantumul in lei nu este fix,acesta va fi stabilit de CCS, in functie de fiecare caz in parte, avandu-se in vedere in principal recidivele. Pilotul va primi un sumar scris al briefingului dupa achitarea penalizarii. Doar in cazuri bine intemeiate se accepta lipsa pilotului de la briefing cu acordul directorului de concurs.

Art.23 Pe durata competitiei deplasarea automobilului cu motorul pornit este permisa doar in parcul de start sau/si de asistenta tehnica, si doar pt. deplasarea la si de la linia de start, conform ordinii de start.Penalizare 100 RON.

Art.24 Este obligatorie respectarea ordinii de start. In cazul in care concurentul nu se prezinta la linia de start conform ordinii de START, este exclus din mansa respectiva . In cazuri bine intemeiate, concurentul va anunta aceasta anticipat, cu 15 min. minim inaintea timpului sau de start , si cu aprobarea directorului de concurs va putea lua startul ultimul din mansa respectiva.

Art.25 Startul anticipat,efectuat inaintea semnalului de start se penalizeaza cu 10 secunde

Art.26 Pentru fiecare jalon sau popic doborit sau deplasat in proba speciala penalizarea este de 5 secunde

Art.27 Pentru parasirea traseului sau a pistei ( calcand pe iarba ) cu doua sau mai multe roti penalizarea este de 5 secunde/gresala.

Art.28 La concursurile la care se penalizeaza atingerea sau calcarea bordurii, penalizarea este de 5 secunde/greseala.

Art.29 Nerespectarea traseului se sanctioneaza cu penalizare de la 10 sec – 160 sec,in functie de caracteristicile fiecarei probe speciale sau traseu. C.A.K. Satu Mare stabileste aceasta penalizare prin buletin informativ, sau prin regulamentul particular al concursului, sau prin decizia CCS, in functie de caracterisitile fiecarui concurs..

Art.30 Neefectuarea celor doua manse se sanctioneaza cu excluderea echipajului din respective etapa.

Art.31.Concurentul trebuie sa parcurga intreg traseul prin forte proprii,cu automobilul cu care s-a inscris in concurs, iar in caz de defectiune poate impinge automobilul conform traseului, sa treaca linia de sosire si sa opreasca la stop conform regulamentului, fara a fi penalizat. Este interzis orice ajutor din exterior pe parcursul traseului concursului. Penalizare excludere din mansa .

Art.32 Concursurile se termina dupa incheierea festivitatii de premiere.Toti concurentii care au participat la o etapa sunt obligati sa participe la festivitatea de premiere a respectivei etape. La incheierea festivitatii de premiere concurentii sunt obligati sa se prezinte la secretarul competitiei care va confirma prezenta. Cei care nu se conformeaza sunt sanctionati cu 50 RON in plus la inscrierea din etapa urmatoare. In cazuri de exceptie , bine intemeiate, obligatoriu anuntate anticipat, directorul de concurs poate permite absenta unui concurent la festivitate.

Art.33 Comportamentul nesportiv al concurentului, mecanicilor, antrenorului, sau insotitorilor se sanctioneaza cu excluderea din concurs a concurentului..Directorul de concurs decide daca comportamentul poate fi incadrat ca si « comportament nesportiv ».Recidiva se sanctioneaza cu excluderea din campionat pe una,mai multe editii sau definitiv.

Art.34 In cazul in care organizatorul stabileste un spatiu special destinat relatiilor cu presa concurentii sunt obligati ca doar in acel spatiu sa dea interviuri. Sanctiune 100 RON.

Art.35 Concurentii, mecanicii, antrenorii si insotitorii sunt obligati sa respecte, pe tot traseul si pe toata perioada concursului masurile de securitate impuse de organizator. Penalizare-de la 100 RON pana la excluderea din concurs.Decizia va fi luata de directorul de concurs.

Art.36 Manifestarile si gesturile nesportive, declaratiile defaimatoare, gesturile obscene, huliganice, exprimate atat in timpul concursului cat si in afara lui, sau in timpul unor alte manifestari care au legatura cu sportul automobilistic, atat in presa cat si in alte ipostaze, la adresa organizatorilor, arbitriilor, colaboratorilor, sponzorilor, insotitorilor, imaginii campionatului, cat si a celorlati concurenti se sanctioneaza cu amenda intre 50 – 200 RON, sau in functie de gravitatea faptei cu excludere la un anumit nr. de etape, excludere din respectiva editie a campionatului, excludere din mai multe etape succesive, sau excluderea totala din campionat.Sanctiunile vor fi stabilite de catre CAK Satu Mare. In cazuri grave, in care concurentul s-a manifestat la modul total nesportiv sau/si huliganic, posibil intrand sub incidenta penala, directorul organizatoric sau/si sportiv isi rezreva dreptul de a da orice sanctiune crede de cuviinta respectivului concurent, nefiind obligat sa respecte succesiunea sanctiunilor mai sus prezentate, cu scopul de a nu periclita desfasurarea campionatului, imaginea campionatului, sau/si integritatea fizica si morala a tuturor celor implicati.

Cap.IV Clasamente,punctaje,premii

Art.37 Se vor efectua clasamente pentru fiecare grupa(licentiati,nelicentiati,) si clasa (NL1, NL2, NL3, si NL4) . La grupa nelicentiati nu se va calcula un clasament open va fi doar clasament pe clase.

Art.38 Grupele si clasele se considera constituite cand sunt inscrisi minim 3(trei) concurenti.

Art.39 Clasamentul se intocmeste astfel:
La concursurile de rally sprint care consta din mai multe manse : -se aduna timpul realizat in fiecare mansa cu penalizarile din respectiva mansa, se transforma in puncte 1secunda =1punct iar in clasament se considera punctajul cel mai mic rezultat in urma acestei adunari, la una din cele 2 manse.
Castigator este declarat echipajul care realizeaza punctajul cel mai mic s.a..m.d,iar in caz de egalitate se considera punctajul cel mai mic realizat(adunat cu penalizarile) in mansa care nu a fost inclusa in clasament.Daca egalitatea persista sunt punctate cu acelasi numar de puncte echipajele aflate la egalitate..
Punctele acordate la fiecare etapa :
Locul 1 : 25 puncte Locul 6 : 6 puncte
Locul 2 : 20 puncte Locul 7 : 5 puncte
Locul 3 : 15 puncte Locul 8 : 3 puncte
Locul 4 : 10 puncte Locul 9 : 2 puncte
Locul 5 : 8 puncte Locul 10 : 1 punct

Art.40. Punctele acumulate la o grupa sau clasa NU sunt transferabile la o alta grupa sau clasa.

Art.41 La grupele si clasele constituite se premiaza locurile 1,2,3, cu medalii si diplome.
( In cazuri de sponsorizare se poate premia si cu obiecte ).
Grupele si clasele neconstituite vor fi premiate doar cu diplome.
Ocupanta locului 1 de la fiecare grupa si clasa va primi si o cupa.

Art.42.La premierea finala se vor premia toate grupele (nelicentiati si nelicentiati), si toate clasele(NL1, NL2, NL3 si NL 4), cu cupe , diplome si obiecte sau bani.

Art.43 Prin semnarea cererii de inscriere concurentul si/sau echipajul scutesc Comisia de Automobilism si Karting A.C.R., precum si asociatiile sau cluburile organizatoare, pe organizatori, arbitrii, pe reprezentantii acestora si pe fiecare dintre ei in parte de orice responsabilitate in legatura cu actiunile, taxele, cheltuielile, revendicarile si reclamatiile referitoare la raniri mortale sau altele provenite sau rezultate prin inscrierea sau participarea sa la acest concurs.



Organizatori
Comisia de Automobilism din cadrul A.C.R. Satu Mare
Clubul Sportiv Auto-Karting RIDER’S
Director Concurs
Seletye David[i]


A hozzászólást pandaDVD összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Feb. 06, 2010 3:12 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
SM-91-JDM
280HP
280HP
SM-91-JDM


Férfi
Hozzászólások száma : 319
Age : 47
Város : SATUMARE
Autóm : 91' HONDA CRX
Registration date : 2009. Feb. 08.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyPént. Feb. 05, 2010 8:38 pm

kerdes Davidnak:ha meg jeges lesz a palja,vagj ha meg havazni fog,meg lesz e tartva az elso etap,vagy ell huzodik?????
Vissza az elejére Go down
Szambi77
365HP
365HP



Férfi
Hozzászólások száma : 415
Age : 46
Város : Szatmar
Autóm : Toyota Celica, Audi A4
Registration date : 2008. Jun. 26.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyPént. Feb. 05, 2010 10:39 pm

SM-91-JDM írta:
kerdes Davidnak:ha meg jeges lesz a palja,vagj ha meg havazni fog,meg lesz e tartva az elso etap,vagy ell huzodik?????

Hogy megnot a "respect"-ed, ember ! Zsir
Vissza az elejére Go down
http://camera-executorilor-oradea.ro
pandaDVD
280HP
280HP
pandaDVD


Hozzászólások száma : 317
Age : 51
Város : SzatmárNémeti
Rólam : ACR igazgato
Autóm : ...ami sosem kop el
Registration date : 2008. Aug. 03.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptySzomb. Feb. 06, 2010 12:03 am

SM-91-JDM írta:
kerdes Davidnak:ha meg jeges lesz a palja,vagj ha meg havazni fog,meg lesz e tartva az elso etap,vagy ell huzodik?????


Természetesen MEG LESSZ tartva ha jég ha hó remélem NEM eső !!!

Lehet hogy nem lessz chilis bab de lessz TÉLI RALLY SRINT !!! szívemből kívánom !!!!
A pálya rajz kész !!! Nem bonyolult és elkerüli a veszélyes "zónákat"
Jó lessz beszerezni egy szett téli gumit is ..............Igaz Gergő még van sztokkon? kacsint kacsint
Vissza az elejére Go down
SM-91-JDM
280HP
280HP
SM-91-JDM


Férfi
Hozzászólások száma : 319
Age : 47
Város : SATUMARE
Autóm : 91' HONDA CRX
Registration date : 2009. Feb. 08.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptySzomb. Feb. 06, 2010 7:40 am

pandaDVD írta:
SM-91-JDM írta:
kerdes Davidnak:ha meg jeges lesz a palja,vagj ha meg havazni fog,meg lesz e tartva az elso etap,vagy ell huzodik?????


Természetesen MEG LESSZ tartva ha jég ha hó remélem NEM eső !!!

Lehet hogy nem lessz chilis bab de lessz TÉLI RALLY SRINT !!! szívemből kívánom !!!!
A pálya rajz kész !!! Nem bonyolult és elkerüli a veszélyes "zónákat"
Jó lessz beszerezni egy szett téli gumit is ..............Igaz Gergő még van sztokkon? kacsint kacsint
az erdekes lesz....
Vissza az elejére Go down
attilaboot
Admin
Admin
attilaboot


Férfi
Hozzászólások száma : 2416
Age : 50
Város : Szatmárnémeti
Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic.
Registration date : 2007. Dec. 23.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptySzomb. Feb. 06, 2010 4:41 pm

En meg várom már a plakátot! :cheers:
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
Szambi77
365HP
365HP



Férfi
Hozzászólások száma : 415
Age : 46
Város : Szatmar
Autóm : Toyota Celica, Audi A4
Registration date : 2008. Jun. 26.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 12:05 am

David, mondtal valamit "lady rally"-rol Marcius 8 alkalmaval. Marad az otleted, meg tartod vagy sem ? Azert kerdezem mert addig nincsen olyan sok es ha meg akarod tartani, azert azt mediatizalni kene idoben Wink
Vissza az elejére Go down
http://camera-executorilor-oradea.ro
attilaboot
Admin
Admin
attilaboot


Férfi
Hozzászólások száma : 2416
Age : 50
Város : Szatmárnémeti
Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic.
Registration date : 2007. Dec. 23.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 12:11 am

Sajnos nincs mikor lefordítanom úgyhogy rábíztam a GOOGLE-ra, mesze a tökéletestöl de több mint semmi, kicsit olyan mintha MISU fordította volna. Beeee

Szabályzat
Satu Mare Rally Sprint Bajnokság 2010 -

"David irta" : Attila bocsi hogy kitoroltem a szabalyzatot DE SEMMI KOZE NEM VOLT A RALLY SPRINT-hez !!!
Ahogy az idom engedi leforditom magyar nyelvre is ( meg ha magyar forumrol is van szo akit erdekel biztos tud romanul ha nem hivjon fel es elmagyarazom)
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
bobo3s
110HP
110HP
bobo3s


Férfi
Hozzászólások száma : 176
Age : 45
Város : Szatmarnemeti
Rólam : Bikinicsunajt
Autóm : Eagle Talon 2.0 TSI AWD
Registration date : 2008. Jun. 17.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 1:05 am

Elolvastam. Ez bruttal. Ha levagjak a 2 ujjamat nem versenyzek vazzzze. Ott irja valahol Razz

UI 30-cikk
Vissza az elejére Go down
gergo
V.I.P
V.I.P



Férfi
Hozzászólások száma : 508
Age : 42
Város : Szatmár
Rólam : mitsu, honda, yokohama
Autóm : lancer evo IX, peugeot 306, és a többiek...
Registration date : 2008. Jan. 21.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 8:57 am

Hú ez elég meredek. "lovas klub" Smile) meg stb.

Attilának igaza van abból a szempontból hogy ez egy magyar nyelvű fórum, és meg kell tisztelnünk magunkat és a románul nem tudó látogatókat avval, hogy igényes magyar nyelvű forditást tesz közzé a szervező a versenyszabályzatról.
Vissza az elejére Go down
http://www.gerbog.ro
pandaDVD
280HP
280HP
pandaDVD


Hozzászólások száma : 317
Age : 51
Város : SzatmárNémeti
Rólam : ACR igazgato
Autóm : ...ami sosem kop el
Registration date : 2008. Aug. 03.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 3:32 pm

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Rallysprintetapai2010sm
Vissza az elejére Go down
attilaboot
Admin
Admin
attilaboot


Férfi
Hozzászólások száma : 2416
Age : 50
Város : Szatmárnémeti
Autóm : Toyota Celica '80, Honda Civic.
Registration date : 2007. Dec. 23.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 4:34 pm

Jó a plakát ! Főleg a fenti része profi. king
Vissza az elejére Go down
http://www.365hp.ro
pandaDVD
280HP
280HP
pandaDVD


Hozzászólások száma : 317
Age : 51
Város : SzatmárNémeti
Rólam : ACR igazgato
Autóm : ...ami sosem kop el
Registration date : 2008. Aug. 03.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyHétf. Feb. 08, 2010 11:54 pm

Sikerült lefordítanom egy részt a Szabályokból.............. ígérem jön a többi felyezet is


A 2010-es Szatmárnémeti Rally Sprint Bajnokság SZABÁLYZATA



1.FELYEZET : A Bajnokság Szervezése.

1.cikk. A Rally-Sprint Bajnokság (R.S.B.) összhangban van a Nemzetközi Autós Szövetség ( FIA ) Sport Kódexével valamint a Nemzeti Autó-Karting Szervezet ( CNAK) szabályaival.
A 2010-es évi Rally Sprint Bajnokság a szatmárnémrti Román Autó Klub (ACR-SM) autos sportszakág és a szatmári RIDER’S Sport Klub közös szervezésében fog megvalósulni.
A 2010-es bajnokság 5 beütemezett versenyt tartalmaz .
A bajnokság végeredménye az öt forduló eredményeinek az összesítéséből alakul ki.
A rendezvénysorozat célja és célkitűzése : autóversenyzői tálentummal rendelkezők felfedezése és segítése valamint legális keretek közti tesztelés biztosítása a licenszel rendelkező pilótáknak .

2.cikk. A beíratkozási díj minimális összege 50 lej, fordulóként , ez a díj jogosítja fel a pilótát hogy részt vehessen egy-egy fordulón. Ha a versenybe való beíratkozási idő után szertne valaki részt venni a versenybe , csak a versenyszervezők jóváhagyása után történhet és nem később mint 30 perccel az első induló versenyző ideje előtt. Az ilyen versenyzők 100 lejt fognak fizetni.
A Szatmári Román Autó Klub tagjai cask 25lejt fizetnek fordulóként.
A szervezők a körülményekre való tekintettel a beíratkozásí dijjat módosíthatják.

3.cikk. Minden fordulónak lehet külön szabályzatat ami módosíthatja vagy kiegészitheti e jelen szabályokat.
Bármilyen más dolog vagy probléma ami felmerülhet a verseny leforgása előtt, között vagy után és nincs megfogalmazva e szabályzatba vagy a kiegészítő hírlevélbe elbírálás alá esik. Ezt az elbírálást a Verseny Sport Bizotsága ( V.S.B.) végzi.

4.cikk. A versenyek lebonyolításához a Román Autó Klub gyakorlópályája biztosítja a területet , ami egy forgalomtól elzárt , előre meghatározott szakaszon történik. Előfordulhat hogy a szervezők más területet jelölnek ki mint a gyakorlópálya.
A speciális próbán kivül a román KRESZ szabály érvényes.

5.cikk. A Szatmárnémeti Román Autó Klub autós sportszakága minden év elején előléptethet versenyzőket a kitünő eredmények alapján ha ez megeggyezik a versenyző akaratával is, a licenszel rendelkezők közzé. Ha van olyan versenyző aki a 2009-es évtől kezdődöen 3 éven keresztül dobogós helyezést ért el az év végi elszámolásnál akkor az a pilóta a következő évben automatikusan átmegy a licenszel rendelkezők kategóriájába.

6.cikk. Azok a versenyzők akik év elején beíratkoztak ebbe a bajnokságba, egy bizonyos kategóriába ( a licenszel nem rendelkezők közzé) végigmehetnek abba a kategóriába függetlenül attól hogy év közbe nemzeti vagy nemzetközi licenszhez jutnak.

7.cikk. A licenszel nem rendelkező pilóták közzé csak maximum 200 lórős autókkal lehet beíratkozni aki meghaladja ezt a lóerőt automatikusan a licenszesek közzé lessz sorolva.

8.cikk. Minden versenyző versenyezhet egy fordulón több versenyautóval csak különböző kategóriákban. Ha a müszaki vizsga során kiderül hogy mind a két vagy három autó ugyanabba a kategóriába esne , a versenyző eldöntheti melyikkel megy egy kategóriával fentebb, semmiként lentebb és melyikkel marad kötelező módon a saját kategóriájában.
Egy versenyautót maximum két versenyző használhat de különböző rajtszámmal.
Egy versenyző indulhat ugyanazzal a versenyautóval maximum két kategóriában ,az egyik kötelező módon a sajátja a másik egy más rajtszámmal egy nagyobb kategória,

9.cikk. A versenyzők csoportosítása két nagy csoportba és négy kategóriába fog történni:
- Licenszel rendelkezők( LIC ) : - olyan pilóták akik már rendelkeztek vagy jelenleg is
rendelkeznek nemzeti vagy nemzetközi pilótai licenszel
- felkészített versenyautóval iratkozott be a bajnokságba
- Licenszel Nem rendelkezők (NLC) : - olyan pilóták akik nem rendelkeztek és az évad elején nem rendelkeznek nemzeti vagy nemzetközi licenszel , és van jogosítványuk
- vagy olyan fiatalok akik nem töltötték be a 18 évet és nem rendelkeznek jogosítvánnyal DE a beíratkozáshoz szükséges többi irat mellé hoznak egy közjegyző előtt történő (mind a két szülő részéről) nyilatkozatot amiben a szülők kifejezik beleegyezésüket és teljes felelőséget válalnak a verseny ideje alatt a kiskorú gyermekük által okozott károkért.

A kategóriák a következők:
A licenszel rendelkezők nincsenek külön kategóriába sorolva.Kivételt képez majd az a helyzet ha több mint 10 versenyző lessz , akkor a V.S.B. eldönti a kategóriákat.
A licenszel nem rendelkezők a következő beosztás szerint lesznek:
- 1 osztály – 2 kerék meghajtás, 1400 reális vagy ekivalens köbcenti alatt
- 2 osztály - 2 kerék meghajtás, 1401-1600 reális vagy ekivalens köbcenti között
- 3 osztály - 2 kerék meghajtás, 1601-2000 reális vagy ekivalens köbcenti között
- 4 osztály - 2 kerék vagy 4 kerék meghajtás , 2001 reális vagy ekivalens köbcenti fölött

10.cikk. Az ekivalens értékek kiszámolása ( a turbóval felszerelt autóknál):
-Otto ( benzines ) - a reális köbcenti x 1,7
-Kompreszorral felszereltek - a reális köbcenti x 1,4
-a Dizel motrok - a reális köbcenti x 1,5

11.cikk. Egy versenyautót akkor minősítünk felkészítettnek ha a motort kicserélik az autóban és olyan autómodell nem létezik , vagy egy nemzeti és nemzetközi versenyzésre felkészített autó .

12.cikk. A szervező fenntartja azt a jogát hogy visszaútasítson bármilyen versenyzőt vagy autót aki vagy ami nem felel meg tehnikailag és veszélyesnek bizonyulhat, vagy minősülhet a versenybiztonság szempotjából. A szervező jogában áll a versenyautón egy felületet elfoglalni hirdetés céljából.

13.cikk. A verseny vezetősége :
- versenyigazgató : Seletye Dávid
- sportigazgató : a RIDER’S sport klubb részéről
- biztonsági főnök : Czundel Csongor
- müszaki főellenőr : Nastor Ioan
- titkárság : Lucaci Czimerman Katalin
- pályabírók : az ACR és RIDER’S bírói

ismét forditottam egy részt a szaabályzatból ...... már rég kész lenne ha............

2.FELYEZET : A verseny lebonyolítása.

14.cikk. A beíratkozáshoz szükséges dolgok:
- A beíratkozásí ívben kért adatok hiánytalan kitöltése .Hiányos kitöltés esetén pénzbírság szabható ki, első eset 10 lej, a visszaeső versenyzőt a V.S.B. büntetheti 50 lejig
- A versenyzői nyilatkozat kitöltése kötelező
- jogositvány ( nem kizáró ok)
- a verseny auto papírjai

15.cikk. A verseny ideje alatt csak a versenyző ülhet a versenyautóba. Kivételt képez ha írásos beleegyezést kap a versenyigazgatótól

16.cikk. A versenyautó a következő dolgokat kell tartalamazza :
- egy a szervezők által kibocsátott rajtszámot . Ha nincs kizárnak a versenyből. Ha viszont jól megalapozott okok miatt nincs meg az eredeti rajtszám akkor 45 percel az első versenyző start ideje előtt szólni kell a versenyigazgatónak aki megengedheti hogy egy idéglenes rajtszámmal starthoz álljon a versenyző. Ebben az esetben a büntetés egy újjab rajtszám kifizetése a következő fordulóra. Csak a szervezők által nyomtatott vagy elfogadott rajszámok érvényesek
- egy vagy két (ha van ülés és használják) biztonsági öv , poroltó, elsősegély doboz , ezek mind le kell legyenek fogva. A hiányuk a versenyből való kizáráshoz vezethet.

17.cikk. A versenyzők felszerelése:
- a bukósisak használata csak a speciális próba közben kötelező úgy a pilótának mint a mellete ülőnek ha van .
- a biztonsági öv használata kötelező de csak a speciális próba közben.
Ezen dolgok be nem tartása a versenyből való kizárást vonzák maguk után.
- Javasoljuk hogy a versenyzők használjanak versenyruhát , akár rendelkezik a ruha, FIA jóváhagyással akár nem de kell rendelkezzen a V.S.B. jóváhagyásával. Azok a versenyzők akik a díjkiosztó ideje alatt olyan öltözetbe szeretnének megjelenni ami a saját szponzorukat hivatott kiemelni, előzetes jóváhagyást kell kérniük a versenyigazgatótól, aki eldöntheti hogy viselhetik vagy nem.

18.cikk. Minden forduló felépítése egy felismerő körből és két mért körből áll. A versenyző részére csak a felismerő kör és egy mért kör kötelező. A pályán mindig csak egy versenyző tartózkodhat a mért kör alatt.

19.cikk. Abban az esetbe ha a versenyző úgy érzi hibázott a rajtnál (előbb rajtolt) vagy valami nem volt rendbe a rajtproceduránál és megáll legtöbb 20 méterrel a rajt után a rajtot meg lehet ismételni de csak egyszer minden mért körnél.

20.cikk. A verseny végén minden versenyző fellebezhet az ideiglenes eredmény kifüggesztése után 15 percig. A fellebezést írásban kell megtennie 100 lej kíséretében. Ha a fellebezés jogos akkor a kifizetett összeget a versenyző visszakapja ,ha nem írásos indoklást fog kapni,és a pénzösszeg a szervezőknél marad.

3.FELYEZET : Szankciók.

21.cikk. Minden versenyző a versenybe beírt autót kell használja a bajnokság ideje alatt.
Ha jól megalapozott okok miatt kényszerül autócserére csak akkor tarthatja meg az addig összegyüjtött pontjait ha ugyanolyan kategóriáju autóval cseréli ki, és 30 percel az első versenyző rajtideje előtt megkapja a versenyigazgató jóváhagyását. Az ilyen esetet 20 lej kifizetésével is büntetik.

22.cikk. Minden versenyző köteles a verseny előtti gyűlésen részt venni., aki hiányzik 30-60 lejig büntethető vagy kizárással abból a fordulóból. A versenyző csak akkor fog tudni elrajtolni ha kifizette a büntetést és kézhez kapott egy leírást a gyűlés tartalmával. Nagyon kívételes esetekben lehet hiányozni , de csak a versenyigazgató tudtával.

23.cikk. A verseny ideje alatt a versenyautó csak a speciális próbán, a tehnikai zónába a rajtvonalhoz és a célvonaltól való távozáskor müködhet járó motorral. Büntetés 100 lej.

24.cikk. A rajtsorrendet kötelező betartani. Ha egy versenyző nem jelenik meg a rajtsorrend szerint idejében akkor abba a mértkörben ki lessz zárva .,de ha 15 percel a saját start ideje előtt szól a versenyigazgatónak akkor elindulhat útolsóként abba a szakaszba.

25.cikk. A Rajtlopást 10 másodperccel büntetetndő.

26.cikk. Minden bólya leverése vagy elmozdítása a helyéről 5 másodperc büntetést jelent.

27.cikk. Ha elhagyod a kijelölt útvonalat és két vagy több kerékkel egyszerre rámész a fűre 5 másodperc büntetést kapsz minden playa elhagyásnál.

28.cikk. Azoknál a versenyeknél ahol pontozzuk az útpatka érintését , minden érintés 5 másodpercet hoz az elért idődhöz.

29.cikk. A pályarajz be nem tartása 10-160 másodpercig büntetendő, a pályarajztól függően. A V.S.B. dőnti el hogy mennyi előnyre tett szert ezáltal a versenyző és ennek fügvényében határoz, ha nincs konkrétan leírva a kiegészitő hírlevélbe.

30.cikk. Ha valaki mind a két mért körét kihagyja akkor abból a fordulóból ki lessz zárva.

31.cikk. A versenyző végig kell haladjon a kijelölt útvonalon az általa benevezett autóval saját erejéből külső segitség nélkül ahoz hogy ne legyen kizárva a mért köréből. Minden féle külső segítség tilos.

32.cikk. A verseny a díjátadással ér véget . Minden versenyző aki részt vett az aznapi versenyen kötelező módon részt kell vegyen a díjkiosztón is. A díjkiosztó végén a verseny titkárságán kell jelentkezni. Azok akik nem tartják be ezt a szabályozást a következő versenyre való beíratkozásnál plusz 50 lejt fizetnek. Kivételes esetekben a versenyigazgató tudtával lehet hiányozni a díjátadásról.

hamarosan folytatom..........és ne nevess ki ha valami nem lett tökéletes hanem segits hogy azzá váljon..... jelezz hogy javítsam ki még helyesebbre......köszi !!!!


A hozzászólást pandaDVD összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Feb. 11, 2010 10:45 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Szambi77
365HP
365HP



Férfi
Hozzászólások száma : 415
Age : 46
Város : Szatmar
Autóm : Toyota Celica, Audi A4
Registration date : 2008. Jun. 26.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyKedd Feb. 09, 2010 12:10 am

nem rosz, nem rosz king johet a verseny Wink (csak legyen kesz a maci Neutral )
Vissza az elejére Go down
http://camera-executorilor-oradea.ro
cris
40HP
40HP
cris


Férfi
Hozzászólások száma : 55
Age : 44
Város : szatmar
Autóm : T18
Registration date : 2009. Jul. 11.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyKedd Feb. 09, 2010 1:06 pm

Elnezest a zavarasert...
Szeretnek tobet megtudni a bisztonsagrol ugy a versenyzokel kapcsolatba mint a nezoknel, mert sok szep es szigoru elvarasok vanak a versenyzoktol, de...
nos szeretnem tudni cserebe mi van nyujtva ?

- biztonsági főnök : Czundel Csongor,
1. megjegyzem nem fonokre van szukseg hanem FELELOSRE
2. mijen tapasztalatal es "praktikaval" rendelkezik ez a "fonok"??

Az utolso pajalatogatasomnal eleg sza.r volt a paja , meg letek csinalva a pajajavitasok?(es evel nem a funyirast ertem!)
Vissza az elejére Go down
Szambi77
365HP
365HP



Férfi
Hozzászólások száma : 415
Age : 46
Város : Szatmar
Autóm : Toyota Celica, Audi A4
Registration date : 2008. Jun. 26.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptyKedd Feb. 09, 2010 1:18 pm

cris írta:
elnezest a zavarasert...
de szeretnek tobet megtudni a bisztonsagrol ugy a versenyzokel kapcsolatba mint a nezoknel, mert sok szep es szigoru elvarasok vanak a versenyzoktol, de...
nos szeretnem tudni cserebe mi van nyujtva ?

- biztonsági főnök : Czundel Csongor,
1. megjegyzem nem fonokre van szukseg hanem FELELOSRE
2. mijen tapasztalatal es "praktikaval" rendelkezik ez a "fonok"??

az utolso pajalatogatasomnal eleg sza.r volt a paja , meg letek csinalva a pajajavitasok?(es evel nem a funyirast ertem!)

Ne legyel mar olyan durva Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 169 Megyunk versenyezni ozt kesz, majd meglassuk mi lesz Wink ha nem lesz ok akkor megyunk mashova rally-sprintezni ! jajjjjjj, majdnem elfelejtettem : mashol a kozelbe nincs is rally sprint Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 8664
Vissza az elejére Go down
http://camera-executorilor-oradea.ro
cris
40HP
40HP
cris


Férfi
Hozzászólások száma : 55
Age : 44
Város : szatmar
Autóm : T18
Registration date : 2009. Jul. 11.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptySzer. Feb. 10, 2010 1:06 am

Ok,nem ertem mi ebe a durvasag . . .

De akor is szeretnek valaszokat kapnia kerdeseimre.

es meg 2 kerdes a szervezonek reszemrol,Seletye Dávid-nak.
1. kimehetek szombaton a pajara megnezni esetleg megtesztelni a pajafeluletet es a gumik viselkedeset?

2.
" 11.cikk. Egy versenyautót akkor minősítünk felkészítettnek ha a motort kicserélik az autóban és olyan autómodell nem létezik , vagy egy nemzeti és nemzetközi versenyzésre felkészített autó "...

ha slik-el megyek es egy nyitot kipufugo rendszerel a kocsin meg ures belsovel akor azt hova sorojatok ?

es meg mindig en mert mindenki mas csak halgat...

mi ez a .. "fure lepni tilos" amit meg senki nem halot ? en nem tekintem mar magam pilotanak de egy oregroka kirohog meg a seg...vel is ezen a szabajzaton.lesz majd egy specialis biro mint a tenisznel aki csak majd eszt lesi? ijen szabaj nincs a rallyba ez mar egeszen mas dolog evel a szabajal ! ha mar szarn.i is csak szabajzatok utan lehetlesz akor legyenek mar azok tiszta elmeju szabajok ! mert ha egy versenyzo teved akor o mar egyketo meg van taxalva ( a profi pajabiroktol)nem keves penzel vagy kizarasal!egy rally futamba ojan szabajt megirni hogy nem szabad a fure lepni...nem lehetseges !!! evel a szabajal ez mar ugyesegi verseny aminek semi koze a rally sprinthez.ugy hogy tanacsolom vagy torleset vagy nevvaltoztatast! ne szurjuk mar ki a mar beinditot szeker kereket!

es egy masik dolog, atol a pilanattol hogy a versenyzo benevezesidijat fizet nem lehet kotelezni reklamfeluletre ( kiveve a rendezo klub reklamjat meg az esemeny reklamjat!).a tamogatok reklamjaert a rendezo felelos... media ,plakatok ,bannerek ,flyerek .. stb! azt megszbhatja ESETLEG a rendezo hogy a resztvevoknek az autojukon ne legyen reklam, az a dolog fermerulhet mondjuk ha az automon sel matricak vanak es a verseny fotamogatoja az ojemvee....

baz.d meg es meg valami, ha pistabacsi ep a tok.it vakarja es kesoben nyomja meg stopperorat nekem kel fizetni 1 milkot hogy reklamalhasak? ????es mielot meg aval jonel hogy lesznek pajabirok.... tisztabavagyok hogy lesznek,es bisztosan fognak is figyelni mint az oros kemek, hogy a f...ba ne figyejenek mikor ijen nagy penzbehajtasi lehetosegek vanak!! ez arcatlan penzlehuzas a versenyezni vagyokrol, meghogy promovarea talentelor....szegyenbe teszitek az egesz szatmari motorsportot evel a szabajzatal!
nekem elegem van mar csak a szabajzatbol, nagyresze kozuletek csak ul a gep elot es bolint hogy igen,ugy van... de senki se mer szolni semit mert asztan jon majd minus respect pont . . . es megint en leszek a feketebarany met mondtam valamit, hat legyen akor nem erdekel !


UI. kerek egy moderatort hogy kose osze az utolso 4 hozaszolasaimat




A moderátor meg a következőket kéri (idézetek a FÓRUM szabályzatából):

Nem kérem hogy nyelvtanilag helyesen legyenek megfogalmazva a mondanivalóitok, nem figyelünk oda a helyesírási hibákra, nehezen de még azt is eltűrjük hogy nem használtok magyar karaktereket. De legalább az alapvető dolgokat tartsuk már be mint pl. mondatot nagy betűvel kezdünk, kérdőmondat után használjuk a kérdőjelet és egyéb más jeleket, pont, vessző stb. stb.

3. Nem megengedett a sértegetés illetve botránykeltés (egyetlen egy topik kivételével ami dierekte erre van fentartva). A fórumon nem szitkozódunk, nem használunk illetlen szavakat, általánosan egy visszafogott viselkedést kell tanúsítani. Attól függetlenül hogy csillagot vagy esetleg más jelet (szót) használunk a leíratlan szó helyet, ez nem mentség, a lényeg, amit figyelembe is veszünk, az a szándék.

4. Ne használd fölöslegesen a QUOTE (idézet) gombot.



Vissza az elejére Go down
SM-91-JDM
280HP
280HP
SM-91-JDM


Férfi
Hozzászólások száma : 319
Age : 47
Város : SATUMARE
Autóm : 91' HONDA CRX
Registration date : 2009. Feb. 08.

Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 EmptySzer. Feb. 10, 2010 9:12 am

a szabajok azert vannak hogy megszegjuk,csak most penzbe kerul.




MODERÁLVA

Mondat kezdete NAGY BETŰ. A veszőt nem így használjuk. Lásd helyesen:

A szabályok azért vannak hogy megszegjük, csak most pénzbe kerül.

Ez nem kötekedés, segíteni próbálok. Szerinted?

A moderator a következőket kéri (idézetek a FORUM szabályzatábol):

Nem kérem hogy nyelvtanilag helyesen legyenek megfogalmazva a mondanivalóitok, nem figyelünk oda a helyesírási hibákra, nehezen de még azt is eltűrjük hogy nem használtok magyar karaktereket. De legalább az alapvető dolgokat tartsuk már be mint pl. mondatot nagy betűvel kezdünk, kérdőmondat után használjuk a kérdőjelet és egyéb más jeleket, pont, vessző stb. stb.


Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom





Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty
TémanyitásTárgy: Re: Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.   Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20. - Page 2 Empty

Vissza az elejére Go down
 
Rally-Sprint 2010, 1 futam, Szatmar februar 20.
Vissza az elejére 
2 / 7 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
365hp FORUM :: Archívum: :: Szatmárnémeti - autós események, rendezvények... 2010-
Ugrás: